رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
  • کد خبر : ۳۰۱۴
  • چاپ خبر : اهداي 1000جلد كتاب به كتابخانه هاي روستايي بافق

اهداي 1000جلد كتاب به كتابخانه هاي روستايي بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در اين آيين كه با حضور نايب رييس اتاق بازرگاني کشور،معاون كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ،معاون فرماندار بافق و جمعي از مسئولان برگزار شد. "پدرام سلطاني"در اين مراسم بيش از هزار جلد كتاب با موضوع محيط زيست به كتابخانه هاي روستايي اهدا نمود و همچنين […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در اين آيين كه با حضور نايب رييس اتاق بازرگاني کشور،معاون كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ،معاون فرماندار بافق و جمعي از مسئولان برگزار شد.
"پدرام سلطاني"در اين مراسم بيش از هزار جلد كتاب با موضوع محيط زيست به كتابخانه هاي روستايي اهدا نمود و همچنين با توجه به كمبود فضاي آموزشي شهرستان بافق قول مساعدت و همكاري در زمينه احداث مدرسه خيري در شهرستان بافق را داد.
معاون فرماندار بافق نيز در اين مراسم از كتاب به عنوان غذاي روح ياد كرد و افزود : مطالعه كتاب بايد در بين دانش آموزان از كارهاي مهم قلمداد شود و همانند غذاي جسم به غذاي روح كه همان مطالعه كتاب مي باشد اهميت داده شود.
"محمدعلي طالعي" در ادامه گفت: کتاب به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال است که حتی درعصر حاضر با وجود پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.
گفتني است قصه گويي و اهداي كتاب به دانش آموزان از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

 

New5496 New5502 New5505 New5560 New5518 New5548
 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده