رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۷
  • کد خبر : ۳۰۲
  • چاپ خبر : امام جمعه بافق : دفاع مقدس سند عزت مردم ایران در دفاع از کیان اسلامی است

امام جمعه بافق : دفاع مقدس سند عزت مردم ایران در دفاع از کیان اسلامی است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با اولين روز از هفته دفاع مقدس مسئولان و جمعي از بسيجيان وخانواده ي شهدا با امام جمعه بافق ديدار کردند. امام جمعه بافق با گراميداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد : دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین انقلاب اسلامی است که یادآور رشادت و شجاعت و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با اولين روز از هفته دفاع مقدس مسئولان و جمعي از بسيجيان وخانواده ي شهدا با امام جمعه بافق ديدار کردند.

امام جمعه بافق با گراميداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد : دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین انقلاب اسلامی است که یادآور رشادت و شجاعت و ايثار رزمندگان غیور ایران اسلامی است.

“حجت الاسلام سيد جواد سليماني” هفته دفاع مقدس را یادآور حادثه‌اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‌تر در سیر انقلاب دانست و گفت: دفاع مقدس ما در زمينه‏هاي مختلف سياسي، نظامي، اجتماعي، فرهنگي و… توانست معادلات جهاني را بر هم بزند و تحليل‏هاي آنان را نقش بر آب کرد.

وي افزود: حدود۲۰ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود و دولت نوپای جمهوری اسلامی ایران مشغول بازسازی سازمانها و تشکیلات دولتی بوده و نیروهای مسلح هنوز سازماندهی وآمادگی کاملی برای مقابله نداشتند که جنگ شروع شد و تمام امکانات سرازير به جبهه هاي جنگ شد.

سليماني خاطر نشان کرد : در 31 شهريور 59 عراق با تمام امکانات حملات زميني ، هوايي و دريايي خود را به طول 900 کيلومتر عليه ايران شروع کرد آن هم يک جنگ نابرابر .

امام جمعه بافق ضمن تاکيد بر وجود ولايت فقيه به عنوان يک پشتيبان قوي براي نظام گفت: اگر ولايت فقيه نبود مردم وارد جنگ نمي شدند ولايت فقيه پشتوانه محکمي براي مردم بود فداکاري ، ايثار و رهبري امام باعث پيروزي در جنگ شد.

حجت الاسلام سليماني يکي از مزيت هاي جنگ را حضور بسيجي ها و پايگاههاي مقاومت بسيج در تمام کشور عنوان کرد و افزود: بسيجي با يک ندا حضور پيدا مي کند و اين يک قدرت به تمام معنا و بدون هزينه براي يک کشور است .

وي از کشور ايران به عنوان امن ترين کشور دنيا يادکرد و تصريح کرد: مهمترین نتیجه‌ای که دفاع مقدس در پی داشت بیداری و جنبش‌های اسلامی و فرار سردمداران رژیم‌های غاصب از کشورهای اسلامی بوده که این از برکات تأسیس نظام جمهوری اسلامی است

در ابتداي اين ديدار فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق ضمن تبريک هفته دفاع مقدس به تشريح برنامه هاي اين هفته در شهرستان بافق پرداخت و گفت: ديدار با خانواده معظم شاهد و جانبازان ، گلباران قبور شهدا ، رژه نيروهاي مسلح ، برگزاري يادمان شهدا ، برگزاري نمايشگاه هاي فرهنگي و هنري ، مسابقات ورزشي و فرهنگي گردهمايي حلقه هاي صالحين و نواختن زنگ ايثار و شهادت را از جمله برنامه هاي فرهنگي اين هفته عنوان کرد.

New0542(2) New0550(2) New0555(2)

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده