رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر : ۳۰۸۷۸
  • چاپ خبر : نشست مشترک رئیس جمعیت هلال احمر  با شهردار بافق

نشست مشترک رئیس جمعیت هلال احمر  با شهردار بافق

  به مناسبت گرامیداشت روز شهرداریها و  بررسی راه های تعامل بیشتر دوجانبه و تقدیر از خدمات بشر دوستانه شهردار امروز رئیس جمعیت هلال احمر به دیدار شهردار بافق رفت حسن پور ضمن تبریک روز شهرداری به نوروز زاده و همکارانش از زحمات و تلاشهای شهرداری بافق در پروژه های مختلف شهری و همکاریهای شهرداری […]

  به مناسبت گرامیداشت روز شهرداریها و  بررسی راه های تعامل بیشتر دوجانبه و تقدیر از خدمات بشر دوستانه شهردار امروز رئیس جمعیت هلال احمر به دیدار شهردار بافق رفت

حسن پور ضمن تبریک روز شهرداری به نوروز زاده و همکارانش از زحمات و تلاشهای شهرداری بافق در پروژه های مختلف شهری و همکاریهای شهرداری در فعالیتهای مشترک دو نهاد صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

حسن پور افزود خانه داوطلبی شهرداری فعال است و دو سالی است که طرحهای نوروزی هلال احمر با همکاری نزدیک شهرداری در شهرستان اجرا میشود که این هم افزایی موجب شد امسال به بیش از 57 هزار مراجعه کننده به ایستگاهها و پایگاه هلال احمر خدمات قابل توجهی داده شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود ادارات در بسیاری از وظایف دارای هم پوشانی مسئولیت هستند که اگر نگاه تعاملی روسای ادارت به موضوعات باشد .شاهد اثر بخشی و کار آئی بیشتر فعالیتها خواهیم بود.که بحمد ا… این نگاه در شهرداری وجود دارد.

در این دیدار شهردار بافق  گفت.جمعیت هلال احمر نهادی عمومی .امدادی و عام المنفعه و مردمی است که خدمات بی منت خود را به مردم بدون هیچ چشم داشتی ارائه میدهد.

شهردار بافق افزود جوانان و نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان به عنوان اعضای یک نهاد عام المنفعه و بین المللی بیشترین زحمت و تلاش را در بحرانها و فعالیتهای بشر دوستانه و امدادی بدون هیچ چشم داشتی انجام میدهند که قابل تقدیر است و همه ما وظیفه داریم راه را بر فعالیتهای خیر خواهانه و موثر جمعیت در بحرانها هموار کنیم.

نوروز زاده افزود.از زحمات و تلاشهای تمامی اعضا و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان که همواره با موثرترین روش پای کار هستند صمیمانه قدردانی میکنیم.

شهردار بافق گفت.جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والا مقام امدادگر هلال احمر و  جهت  ارج نهادن به فعالیتهای خیر خواهانه و  داوطلبی و عام المنفعه و امدادی اعضای این نهاد غیر دولتی و مردمی در همه صحنه ها و بویژه بحرانها و حوادث , تلاش میکنیم در سال 96 میدانی را به نام هلال احمر نام گذاری کنیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده