رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
  • کد خبر : ۳۰۹۰۳
  • چاپ خبر : پايان يك ماموريت …  خداحافظ بخشداری

پايان يك ماموريت … خداحافظ بخشداری

بنابر شواهد و شنیده ها محمد رضا فتاحی بخشدار بخش مرکزی روز گذشته به کار در بخشداری بافق پایان داد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا فتاحی بخشدار بخش مرکزی که در زمان تصدی فرماندار طلایی مقدم، سکان جمعیت هلال احمر بافق که در آن دوران بسیار فعال و خوش درخشيده بود، تحویل جعفر حسن […]

بنابر شواهد و شنیده ها محمد رضا فتاحی بخشدار بخش مرکزی روز گذشته به کار در بخشداری بافق پایان داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا فتاحی بخشدار بخش مرکزی که در زمان تصدی فرماندار طلایی مقدم، سکان جمعیت هلال احمر بافق که در آن دوران بسیار فعال و خوش درخشيده بود، تحویل جعفر حسن پور داد و وارد يك دستگاه سياسي – اجرايي شد.

طلایی مقدم به بخشدار انتخابی خود افتخار می کرد به گونه ای که پیشرفت کاربخشداری خود رادر خور ستایش و تقدیر دانست و چندین بار در دوران تصدی، بخشدار زمان خود را تجلیل کرد.

با رفتن طلایی مقدم و در روی کار آمدن فرماندار جدید و فعال و پا بکار، فتاحی جدیت و تلاش خود را مضاعف ساخت و پای به پای زاده رحمانی قدم برداشت و از تفويض ها و افزايش اختيارات و اعتباراتي كه فرماندار به او داده تعريف و تشكر مي كردد.

شواهد و شنیده ها حاکی از آن است که روز گذشته با ابلاغ حکم به بخشدار از جانب استانداری مبنی برپایان کار او در دستگاه دولت باید کوله بار خود را جمع کند و دوباره به سازمان مربوطه خود یعنی هلال احمر بازگردد.

فتاحی روز گذشته از پروژه بخشداری که با پيگيري فرماندار به سرعت در حال ساخت می باشد بازدید کرد و گفت: انشالله برای هفته دولت اين ساختمان بخشداری تكميل و به بهره برداري مي رسد.

فتاحی در سه سال و یکماه و یک روز کارنامه درخشانی از خود باقی گذاشت بگونه ای که تمامی دهیاریها و شورای روستا از عملکرد وی راضی می باشند.

در تماسی که با فرماندار بافق داشتیم حقیت را جویا شدیم که زاده رحمانی در جواب گفت:

آقاي فتاحي يك نيروي كاري و باتجربه هست و با تواضع و دلسوزي كار مي كرد ولي با پايان ماموريت ايشان در اواخر ارديبهشت سال جاري، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان با مكاتبات متعدد و پيگيري هاي فشرده خواهان برگشت مجدد ايشان به جمعيت هلال احمر و پذيرش معاونت اين سازمان در مركز استان بود.

فرماندار بافق در پايان يادآور شد گرچه مجموعه فرمانداري، يك نيروي كارآمد و با تجربه را از دست مي دهد ولي از طرف ديگر، گردش مديران و نخبگان هم يك موضوع اجتناب ناپذير است و ارتقاء و قطعا درخشش ايشان در مركز استان هم مي تواند باعث افتخار دولت و هم نيرو سازي خوبي براي  بافق در استان يزد باشد.

ودر پایان گوشه ای از عملکرد سه سال بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان بافق

1- خرید24 دستگاه کوچک و بزرگ برای پارک روستاها و بهسازی پارک ها

 2- پیگیری در جهت تخصیص اعتبار جهت حل مشکل آب کل روستاها با انجام مجتمع مبارکه و سبزدشت بالغ بر 7میلیارد تومان که انشاالله تا1ماه آینده مشکل آب کلیه روستاها نه تنها حل میشود بلکه پیش بینی تا1000انشعاب دیگر نیز دیده میشود.

  1. گازرسانی به سبزدشت اگر از بافق قرار بود گاز بیاید بالغ بر 60 میلیارد اعتبار میخواست و تازه 4یا5 سال طول می کشید تا این مهم اتفاق بیفته ولی با 5.8میلیارد درجهت اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و عمل کار شد.
  2. پیگیری جهت تخصیص 9 دستگاه ماشین سبک و سنگین برای روستاها به ارزش1.2میلیارد تومان
  3. احداث چندین زمین ورزشی و علی الخصوص 2 زمین چمن مصنوعی در مبارکه و شیطور به ارزش 300میلیون تومان و پیگیری و پیشنهاد 2خانه ورزش در روستاهای بخش مرکزی
  4. احداث اورژانس در سبزدشت درصورتیکه اولویت 18 استان بوده و به اولویت 1تغییر یافت وکد دوم اورژانس شهری درمبارکه که ساختمان مرمت شده در مبارکه
  5. پیگیری و مصوب شدن نمایندگی برق و منابع طبیعی در سبزدشت
  6. پیگیری انجام کار مشارکتی بلوار میرغنی زاده حد فاصل میدان زکات تا ایستگاه مبارکه و بلوار کشاورز بعد از23سال.
  7. زیرسازی وآسفالت راه روستایی هنسک وجوزی بدون کد پروژه و با مشارکت شهرستان که بالغ بر4.5میلیارد هزینه در برداشته است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده