رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
  • کد خبر : ۳۱۱۶۸
  • چاپ خبر : حضور حصیر و بوریای بافقی در نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی تبریز

حضور حصیر و بوریای بافقی در نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی تبریز

باتلاش و  پیگیری سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی  بافق غرفه صنایع حصیری این شهرستان در نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی ایران در تبریز  افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ پس از درخشش توانمندی  بافقی ها در نمایشگاه صنایع حصیری استان یزد و با پذیرش پیشنهاد حضور غرفه ای از  صنایع حصیری بافق از جانب شرکت […]

باتلاش و  پیگیری سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی  بافق غرفه صنایع حصیری این شهرستان در نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی ایران در تبریز  افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ پس از درخشش توانمندی  بافقی ها در نمایشگاه صنایع حصیری استان یزد و با پذیرش پیشنهاد حضور غرفه ای از  صنایع حصیری بافق از جانب شرکت تعاونی پیش بافان سپهرایساتیس و پس از هماهنگی و پیگیری های مجدانه لیلی رنجبر سرپرستی نمایندگی میراث فرهنگی بافق و با حمایت و پشتیبانی کمپ کویری گردشگردی کاراکال(شهیدبرزگری صادق آباد) و هتل مجلل علمدار، غرفه ای در نمایشگاه بین المللی تبریز به بافق اختصاص داده شد.

گفتنی است شهرستان بافق  توانست در روز اول نمایشگاه بزرگ فرش دستباف و صنایع دستی ایران در تبریز غرفه صنایع دستی و حصیر ی خود که در سالن امیرکبیر محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تبریز می باشد  خوش بدرخشد.

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “حضور حصیر و بوریای بافقی در نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی تبریز”

  • مهدی قدوسی زاده says:

    معرفی بافق و توانایی های بافق در هر جای دنیا توسط هر کسی صورت بگیر قابل تقدیر میباشد و خدا قوت میگویم به افرادی که تلاش بسیار کردند و غرفه آرایی نموده اند

  • طیبه زینلی says:

    آقای قانعی وخانم زینلی خسته نباشیددستتون دردنکنه،دمتون گرم.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده