رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
  • کد خبر : ۳۱۴۰۷
  • چاپ خبر : مرهم زخم زائران رضا(ع) در خاک آرام گرفت
تصویری؛

مرهم زخم زائران رضا(ع) در خاک آرام گرفت

پیکر زائر پرگشوده بافقی  بر روی دستان مردم ولایتمدار این شهر تشییع شد به گزارش آفتاب بافق: عصر امروز پیکر مرحوم بهزاد میرابی با حضور مردم ،  آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان بافق تشییع و در جوار ضریح امامزاده عبدالله به خاک سپرده شد. در […]

پیکر زائر پرگشوده بافقی  بر روی دستان مردم ولایتمدار این شهر تشییع شد

به گزارش آفتاب بافق: عصر امروز پیکر مرحوم بهزاد میرابی با حضور مردم ،  آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان بافق تشییع و در جوار ضریح امامزاده عبدالله به خاک سپرده شد.

در این مراسم  آیت الله ناصری ضمن اقامه نماز میت در سخنرانی کوتاه گفت: روح این مرحوم امشب میهمان علی بن موسی الرضا علیه السلام خواهد بود و با تسلیت به خانواده میرابی بازماندگان را به صبوری توصیه کرد و در ادامه افزود: سرنوشت تمامی انسان ها سفر به دیار باقی خواهد بود و بهترین توشه برای این سفر  را پرهیز از معصیت و اطاعت از دستورات الهی عنوان کرد،

در ادامه ابوی مرحوم میرابی ضمن تقدیر از  حجه الاسلام طباطبایی سرپرست کاروان پیاده شهرستان بافق که فرزند وی را به را با ولایت انس داد گفت: برای تسلی خاطر  مادر مرحوم بسیار دعا کنید.

در پایان پیکر این زایر  پر گشوده در ساختمان بیت الرضا(ع) توسط مردم طواف داده شد و بسوی جایگاه ابدیش روانه شد

مرحوم میرابی  دو روز پیش در سانحه تصادفی در دو کیلومتری شهرستان فردوس در کاروان زایران پیاده شهرستان بافق دعوت حق را لبیک گفت.

 

 

عکس:

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده