رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
  • کد خبر : ۳۱۷۱۳
  • چاپ خبر : افتتاح کافی شاپ و سفر خانه سنتی “بهار نارنج مبارکه “+ تصاویر

افتتاح کافی شاپ و سفر خانه سنتی “بهار نارنج مبارکه “+ تصاویر

شب گذشته با حضور اهالی مبارکه کافی شاپ و سفرخانه سنتی  بهار نارنج مبارکه رسما افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته با حضور اهالی روستای مبارکه، هنرمندان، رسما کافی شاپ و سفره خانه سنتی بهار نارنج مبارکه کار خود را آغاز کرد. این سفره خانه با مدیریت محمد حسین محبی در محیط و […]

شب گذشته با حضور اهالی مبارکه کافی شاپ و سفرخانه سنتی  بهار نارنج مبارکه رسما افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته با حضور اهالی روستای مبارکه، هنرمندان، رسما کافی شاپ و سفره خانه سنتی بهار نارنج مبارکه کار خود را آغاز کرد.

این سفره خانه با مدیریت محمد حسین محبی در محیط و فضای دل انگیز و سنتی احداث شده است. محبی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: سفرخانه در محیط و فضای بالغ بر 300 متر مربع با داشتن مکانهای مجزا برا خانواده ها و جوانان احداث شده است.

وی هدف اصلی راه اندازی این مکان را فرهنگ سازی و استفاده بهینه از محیط های سنتی به جای پاتوقهادانست و گفت: باید جوانان را از پاتوقها بیرون کشید و به محلهای مناسب و محلی امن برای دورهمی سوق داد.

محبی اظهار داشت: این سفره خانه با انواع شاکلتها، دیزی، بال و بازو، اسموتی، کتلت  میوه،  انواع  دمنوش، بخصوص دمنوش بهار نارنج و غذاهای سنتی، کشک و بادمجان،  و دیزی در خدمت اهالی خوب شهرستان بافق و مبارکه میباشد.

وی ساعت کار سفره خانه را  بعد از نماز مغرب و عشاء تا پاسی از شب عنوان کرد.

اهالی خوب بافق و مبارکه  برای برگزاری مراسم ها و جشن ها ی تولد و ….میتوانند سفره خانه را  رزور کنند و  هر هفته پنج شنبه با اجرای برنامه های موسیقی و شومن منتظر مردم هستیم .

 لازم بذکراست شب گذشته سفره خانه با اجرای موسیقی زنده (مهدی شفیعی) و سیاه بازی توسط کریم سیاه (میثم پورمنش) رسما کار خود را آغاز کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده