رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
  • کد خبر : ۳۱۸۱۳
  • چاپ خبر : یک روز کاری و شلوغ برای فرماندار / چهار مدير استاني امروز در بافق

یک روز کاری و شلوغ برای فرماندار / چهار مدير استاني امروز در بافق

زاده رحمانی امروز میزبان مدیران متعددي از استان یزد بود. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق یک روز کاری و پرمشغله ای  را پشت سر گذاشت. راس ساعت 8 صبح اولین جلسه بامحمد رضا حکیمی  مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای استان یزد برگزار شد که به مهتمرین موضوع و کمبود آب در […]

زاده رحمانی امروز میزبان مدیران متعددي از استان یزد بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق یک روز کاری و پرمشغله ای  را پشت سر گذاشت. راس ساعت 8 صبح اولین جلسه بامحمد رضا حکیمی  مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای استان یزد برگزار شد که به مهتمرین موضوع و کمبود آب در سفره های زیر زمینی و نحوه مديريت برداشت از این منابع تاکید شد.

در ادامه،  فرماندار در سمینار مشترک مسئولان ستادی اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و مسئولین بخش با       حضور مسعود شريعتي  مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد شرکت کرد.

زاده رحمانی سپس میزبان مدیر کل دامپزشکی استان یزد بود که در نشست مهمی پیرامون مشکلات کشتار گاه سنتی بافق صحبت شد؛ حداد مدیر کل دامپزشکی استان وضعیت کشتارگاه بافق را مناسب ندانست و از فرماندار بافق خواستار پیگیری این مهم شد. وی از زاده رحماني تقاضا کرد که کسانی که به نوعی به این موضوع مرتبط هستند بازدیدی از کشتارگاه صنعتی مهریز داشته باشند تا با گستردگي و نحوه فعاليت اين کشتارگاه آشنا شوند.

فرماندار بافق حوالي ظهر، میزبان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بود که در نشستی مشکلات و موضاعات مرتبط با این سازمان را بررسي كردند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده