رفتن به بالا
  • جمعه - ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر : ۳۱۹۵۸
  • چاپ خبر : “مراسم  استقبال از دوندگان جاده ولایت”
امروز عصر مقابل بیت الرضا(ع)؛

“مراسم استقبال از دوندگان جاده ولایت”

دوندگان کاروان جاده ولایت استان خراسان رضوی که حرکت خود را از منطقه شلمچه در استان خوزستان آغاز کرده بودند، امروز عصر  در میان استقبال مردم و مسئولان وارد شهرستان بافق خواهند شد. به گزارش آفتاب بافق؛ کاروان 30 نفره دوندگان دوی استقامت جاده ولایت امام رضا(ع) و حاملان پرچم رضوی امروز عصر ساعت 18:30وارد […]

دوندگان کاروان جاده ولایت استان خراسان رضوی که حرکت خود را از منطقه شلمچه در استان خوزستان آغاز کرده بودند، امروز عصر  در میان استقبال مردم و مسئولان وارد شهرستان بافق خواهند شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ کاروان 30 نفره دوندگان دوی استقامت جاده ولایت امام رضا(ع) و حاملان پرچم رضوی امروز عصر ساعت 18:30وارد شهر بافق خواهند شد.

کاروان دوندگان جاده ولایت، هشتمین دوره حرکت خود را از 28 تیر ماه  از مسجد شهدای شهر شلمچه خوزستان آغاز و پس از گذشتن از استان‌های کهگیلویه و بویراحمر، فارس، یزد و خراسان رضوی به شهر مقدس مشهد خواهد رسید.

این کاروان امروز وارد شهر دارالشجاعه بافق خواهد شد که با حضور پرشور مردم بافق در بیت الرضا(ع) به استقبال آنان خواهیم شتافت.

هشتمین جشنواره جاده ولایت به صورت دوی امدادی استقامتی با عنایت خاصه حضرت رضا(ع) از 28 تیرماه در شهر شلمچه آغاز شد.

این کاروان تا روز میلاد امام رضا(ع) مسیر سفر تاریخی حضرت شمس‌الشموس را به مسافت یک هزار و 238 کیلومتر طی کرده و به مشهد می رسد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده