رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
  • کد خبر : ۳۲۱۶۶
  • چاپ خبر : توقف در ایستگاه آخر/ آخرین روز خداحافظی پس از 4 سال تلاش

توقف در ایستگاه آخر/ آخرین روز خداحافظی پس از 4 سال تلاش

پنج نفر از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر یافق از قطار پیدا شدند و دو نفر دیگر هم با رای اعتماد مجدد مردم در انتخابات دوره پنجم شورای شهر به راه خود ادامه می دهند. به گزارش آفتاب بافق؛ شامگاه امشب و در جلسه چهاردهم کار گروه شهرستان بافق که در مسجد جامع بافق […]

پنج نفر از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر یافق از قطار پیدا شدند و دو نفر دیگر هم با رای اعتماد مجدد مردم در انتخابات دوره پنجم شورای شهر به راه خود ادامه می دهند.

به گزارش آفتاب بافق؛ شامگاه امشب و در جلسه چهاردهم کار گروه شهرستان بافق که در مسجد جامع بافق برگزار شد، حسن تشکری، واحد اخیگان، مهدی طالعی، رضا رنجبر، محمد عباسی، پنج عضو شورای اسلامی شهر بافق هستند که از قطار شورا پیدا شده و پس از ارائه گزارشات کارگروه به  تلاش و زحمات 4 ساله خود پایان دادند.

حسن امیرزاده و محمد رنجبر توانستند در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر بافق نیز مجددا اعتماد مردم به خود جلب نموده و با سه نفر از اعضای جدید و تازه وارد برای چهار سال دیگر به راه خود ادامه خواهند داد.

واحد اخیگان عضو شورای چهارم در جواب سئوال خبرنگار ما که پرسید آیا از عملکرد شورا در 4 سال گذشته رضایت دارید یا نه گفت: بحق میتوان گفت که در این دوره از فعالیت شورای اسلامی، در بین اعضاء تفاهم و دوستی و همدلی حاکم بود بگونه ایکه شورای چهارم توانست بهترین عملکرد را در سالهای اخیر  از آن خود نماید.

وی از زحمات دوستان و اعضای پرتلاش شورای چهارم تقدیر و تشکر کرد و برای دو منتخب راه یافته به شورای پنجم ارزوی موفقیت و پیشرفت کارهای بر زمبن مانده را خواستار شد.

حسن تشکری و مهدی طالعی نیز عملکرد خود را در شورای چهارم مثبت ارزیابی کردند و رفاقت بین اعضاء را کلید موفقیت برای فعالیت این دوره از شورای اسلامی شهر دانستند.

تشکری که خود را یک معدنی معرفی کرد روند پیشرفت گندله رابسیار ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی این کارخانه جوار معدنی باشیم.

جا دارد که از این پنج بزرگوار تقدیر و تشکر کرد و برایشان آرزو نمود که در هر شغل و پستی که  ادامه خواهند داد موفق و پیروز باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده