رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
  • کد خبر : ۳۲۲۰۹
  • چاپ خبر : افتتاح شعبه محصولات کارخانه شیر رضا در بافق

افتتاح شعبه محصولات کارخانه شیر رضا در بافق

در پی رضایتمندی همشریان یزدی از محصولات شیر رضا در استان یزد ، شعبه ای از این محصولات معتبر امشب ساعت 20:30 در بافق افتتاح می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با میلاد امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع) و در پی رضایتمندی همشریان یزدی از محصولات شیر رضا در استان یزد ، شعبه […]

در پی رضایتمندی همشریان یزدی از محصولات شیر رضا در استان یزد ، شعبه ای از این محصولات معتبر امشب ساعت 20:30 در بافق افتتاح می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با میلاد امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع) و در پی رضایتمندی همشریان یزدی از محصولات شیر رضا در استان یزد ، شعبه ای از این محصولات معتبر امشب ساعت 20:30 شب در بافق افتتاح می شود.

پایه های تولید این کارخانه  شیر رضا یزد با پشتوانه تجربه ای حدود نیم قرن(در سال 1342 با احداث کارگاه و فروشگاه) توسط حاج حسین دهقان بنا نهاده شد و به عنوان اولین تولید کننده فرآورده های کنجدی به همراه محصولات دیگری از قبیل فالوده یزدی و انواع عرقیجات گیاهی و … توفیقی در خدمت رسانی به هموطنان و همشهریان عزیز کسب کرد.

پس از سال ها رنج و تلاش، شیرحسین بزرگ در سال 1377 در گذشت و فرزند بزرگ ایشان حاج محمدرضا دهقان ملقب به شیررضا مسئولیت رشد و توسعه ی این واحد کارگاهی را تا سال 1381 به عهده گرفت.

هم اکنون صنایع غذایی شیررضا به مدیریت محمد رضا دهقان ، در زمینه تولید فراورده های کنجدی ، ضمن شیرین نمودن کام هموطنان عزیز، مرزهای سایر کشورها ( کشورهای آسیایی و اروپایی و عربی) را درنوردیده و ذائقه ملل را با طعم خوش این محصولات آشنا نموده است.

این مجموعه با در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز و گروه تحقیق و توسعه مجرب از پیشتازان این صنعت در جهان به شمار می رود.

راه اندازی فاز دوم کارخانه به مساحت 10000 مترمربع در جوار کارخانه قبلی، پاسخی به نیاز مشتریان و دسترسی به ظرفیت بالاتر تولید بوده است.

این شرکت معتبر در بافق نیز با اهداف: کارآفرینی، فروش محصولات با کیفیت به همشهریان و قیمت مناسب و رفاه همشهریان عزیز و به منظور  دسترسی آسان به محصولات شیر رضا و  با نازلترین قیمت تصمیم به افتتاح شعبه ای در بافق کرده است.

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده