رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
  • کد خبر : ۳۲۶۸۰
  • چاپ خبر : تاکید فرماندار بر انسجام تیم مدیریت بحران بافق در همایش غدیر ۳

تاکید فرماندار بر انسجام تیم مدیریت بحران بافق در همایش غدیر ۳

فرماندار بافق بر انسجام تیم مدیریت بحران شهرستان تاکید کرد. آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی عصر امروز در جلسه هماهنگی همایش غدیر ۳ با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های استان یزد به مدت دو روز در بافق برگزار می شود اظهار داشت:عصر […]

فرماندار بافق بر انسجام تیم مدیریت بحران شهرستان تاکید کرد.

آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی عصر امروز در جلسه هماهنگی همایش غدیر ۳ با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های استان یزد به مدت دو روز در بافق برگزار می شود اظهار داشت:عصر امروز اولین تیم بحران از یزد به اتفاق فرماندار آن شهرستان وارد بافق شد.

وی با بیان اینکه معاونین استاندار و مدیریت بحران نیز امشب در شهرستان حضور خواهند داشت خاطر نشان کرد: افتتاحیه این رویداد بزرگ فردا صبح راس ساعت ۷ است.

فرماندار بافق همچنین با اشاره به اینکه تیم بافق با انسجام در کارگاهها و کلاس های آموزشی حضور داشته باشد عنوان کرد:مباحثی که توسط اساتید برجسته تدریس می شود را بخاطر بسپارید تا بتوانید در آزمون نهایی موفقیت لازم را کسب کنید.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محور این همایش آموزش زلزله است افزود: بافق جز مناطق زلزله خیز و بهاباد نیز به عنوان همسایه بافق یکی از شهرستان هایی است که بیشترین لرزش در آن رخ می دهد.

وی بافق را به عنوان شهرستان معین بهاباد عنوان و تصریح کرد: مبحث جدی گرفته شود تا در زمان حوادث طبیعی و حوادث غیر قابل پیش بینی آمادگی لازم برای امداد رسانی وجود داشته باشد.

فرماندار بافق همچنین بر حضور به موقع تیم بافق در کلاس ها و کارگاههای آموزشی تاکید کرد و گفت: ضمن میزبان خوب مسوولان استانی و کشوری هم و غم حضور افراد تیم بافق شرکت در کارگاه باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده