رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
  • کد خبر : ۳۲۶۸۹
  • چاپ خبر : دعوت فرماندار برای بازدید از جاذبه های گردشگری بافق

دعوت فرماندار برای بازدید از جاذبه های گردشگری بافق

فرماندار بافق از تیم های مدیریت بحران شهرستان های استان خواست تا از جاذبه های گردشگری شهرستان دیدن کنند. آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی در مراسم افتتاحیه همایش غدیر ۳ ضمن خیرمقدم به مدعوین و مسوولان استان و شهرستانها اظهار داشت: بافق شهرستانی است که در بین دو استان تاريخي و كهن یزد و کرمان […]

فرماندار بافق از تیم های مدیریت بحران شهرستان های استان خواست تا از جاذبه های گردشگری شهرستان دیدن کنند.

آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی در مراسم افتتاحیه همایش غدیر ۳ ضمن خیرمقدم به مدعوین و مسوولان استان و شهرستانها اظهار داشت: بافق شهرستانی است که در بین دو استان تاريخي و كهن یزد و کرمان واقع شده است.

وی با بیان اینکه بافق اولین شهرستانی است که همزمان با استان شدن یزد تشکیل شده است عنوان کرد: یزد پس از انقلاب اسلامي و بخصوص در دولت تدبیر و امید روز بروز پله های ترقی را طی می کند.

فرماندار بافق با اشاره به فراهم شدن زمينه تکمیل چرخه فولاد در شهرستان تصریح کرد: بافق به  بهشت معادن معروف است و در راستای تکمیل صنایع جوار ریلی نيز گام برداشته است.

وی همچنین از اهمیت به بخش کشاورزی و افزایش تولید کمی و کیفی دو محصول پسته و خرما خبر داد و افزود: در بحث گردشگری نیز شهرستان بافق به همت شهرداری و مجموعه عوامل گردشگری بعد از تبریز دومین شهری است که شاخصه های گردشگری را در سال گذشته ارتقاء بخشيده و در ایام نوروز نيز در رتبه بندی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان رتبه اول را کسب کرده است.

زاده رحماني به تمدن كاريزي يزد و بافق هم اشاره و از مديران ستاد مديريت بحران حاضر در جلسه خواست در خصوص تخصيص بودجه به احياي قنوات و آبرساني روستايي شهرستان مساعدت كنند.

فرماندار بافق در پایان پيرامون جاذبه های گردشگری و کمپ های کویري شهرستان، بافت قدیمی، نخلستان ها، مجموعه تفرجگاهی پارک آبشار و از همه مهمتر آستان مقدس امامزاده عبدالله  (ع) … سخنانی ایراد کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده