رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
  • کد خبر : ۳۲۸۳۶
  • چاپ خبر : لزوم افزایش ظرفیت آموزش مدیران در مدیریت بحران

لزوم افزایش ظرفیت آموزش مدیران در مدیریت بحران

به گزارش آفتاب بافق؛ استاندار یزد در حاشیه آیین اختتامیه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر 3در بافق  به لزوم ایجاد ظرفیت دربحث آموزش مدیران در زمینه مدیریت صحیح بحران اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت ها از طریق بحث های آموزشی و عملیاتی در خصوص آموزش مدیران دراین زمینه افزایش یابد. سید […]

به گزارش آفتاب بافق؛ استاندار یزد در حاشیه آیین اختتامیه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر 3در بافق  به لزوم ایجاد ظرفیت دربحث آموزش مدیران در زمینه مدیریت صحیح بحران اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت ها از طریق بحث های آموزشی و عملیاتی در خصوص آموزش مدیران دراین زمینه افزایش یابد.

سید محمد میرمحمدی با اشاره به اینکه در این کارگاه 300نفر از مدیران،فرمانداران،بخشداران و دستگاه های مختلف حضور داشتند تصریح کرد:مدیران در دوره های آموزشی این کارگاه در رابطه با مدیریت بحران و اقدامات لازم  در برابر حوادث طبیعی،آمادگی های لازم را کسب کردند.

وی بیان کرد:هماهنگی و همراهی دستگاه ها در زمان وقوع بحران با بسیج عمومی و کمک به آسیب دیدگان اقدامات موثری را میتوان انجام داد.

استاندار یزد بابیان اینکه بحران تمامی مسائل را در بر گرفته است عنوان کرد:تمامی مسوولان باید اقدامات لازم را در زمینه بحران های سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،مسائل ومشکلات فرهنگی و آسیب ها آموزش ببینند.                                                                                                                       میرمحمدی همچنین بر لزوم آموزش مدیریت بحران برای بانوان تاکید کردو گفت:در صحنه بحران تنهاآقایان نقش ایفا نمی کنند و بایداین دوره های آموزشی برای بانوان نیز برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیریت صحیح درزمینه آب باعث صرفه جویی 90میلیون متر مکعب در سطح استان شدخاطر نشان کرد:در صورت دیر اقدام کردن در این رابطه با افت سفرهای آب زیرزمینی مواجه می شدیم که با مدیریت در این زمینه در تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی گام های موثری برداشته شد.

استاندار یزد افزود: با شیوه های مختلف در حال انجام دررابطه با صرفه جویی در آب شرب ومدیریت صحیح مصرف بهینه آب کشاورزی، نتایج خوبی حاصل شده است.

میرمحمدی در رابطه با خشکسالی و کم آبی در سطح استان اشاره و تصریح کرد:مدیریت صحیح در بخش های آب کشاورزی،صنعتی و شرب در حال انجام است.

وی گفت:با فراگیری صرفه جویی های لازم در بخش های کشاورزی،صنعتی و آب شرب اتفاقات خوبی در زمینه بحران کم آبی رخ می دهد.

گزارش: پریسا رجبی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده