رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
  • کد خبر : ۳۳۱۶۴
  • چاپ خبر : شورای چهارم خداحافظی کرد؛ شورایی که با شعار دی نوزده و آریز آمد و با همان شعار هم رفت

شورای چهارم خداحافظی کرد؛ شورایی که با شعار دی نوزده و آریز آمد و با همان شعار هم رفت

به قلم :علیرضا زارع بافقی آفتاب بافق؛ چه زود دیر شد برای کسانیکه داعیه خدمت داشتند؛ شورای چهارم، پستی و بلندیهای بسیار داشت از جمله اعتصابی که معلوم نشد نتیجه ای که میبایست از آن گرفته میشد گرفته شد یا نه و در مقابل هزینه هایی که به شهر وارد آمد و فرصتهایی که از […]

به قلم :علیرضا زارع بافقی

آفتاب بافق؛ چه زود دیر شد برای کسانیکه داعیه خدمت داشتند؛ شورای چهارم، پستی و بلندیهای بسیار داشت از جمله اعتصابی که معلوم نشد نتیجه ای که میبایست از آن گرفته میشد گرفته شد یا نه و در مقابل هزینه هایی که به شهر وارد آمد و فرصتهایی که از دست رفت، منفعت قابل توجهی داشت یا نه؟

از واگذاری شرکت سنگ آهن و اعتصاب و صورتجلسه و کارگروه گرفته تا پرونده مرز های بافق و اردکان و گرفتن وکیل و کمک خیرین ؛ با تمامی حواشی آن ؛ و قضایای کتیبه و جاده و عوارض و بسیاری از داستانها و موارد دیگر. خب آخر که چه ؟ با خودمان چند چند شدیم ؟ کجا بودیم و به کجا رسیدیم؟

هر چند که گلایه داریم که درد ما رو راست نبودن با مردم است و خیلی مواقع نگفتن ولیکن هر چه بود و نبود گذشت و تمام شد و آنچه مانده است عملکرد شورای شهر چهارم است که امروز از نمایندگی مردم در راستای پیگیری مطالباتشان خداحافظی کردند و با توجه به بعضی از مسائل پشت پرده که هرگز عیان نشد؛ بدون شک ؛ آینده و تاریخ و مردم شهر بافق در مورد آن به خوبی قضاوت خواهند کرد.

و اما توصیه این برادر کوچک به اعضای شورای پنجم و نمایندگانی که امروز سکان شورا را برای چهار سال آتی در دست گرفتند این است که بهتر است کمی با خود خلوت کنیم و شرایط را بسنجیم، دغدغه ها و خواست ها و مطالبات عمومی مردم را دسته بندی و اولویت بندی کرده و از همین امروز شروع کنیم تا دیر نشده و بصورت جدی و عملی از تفرقه و وارد کردن خدشه به این اتحادی که ایجاد شده (و بسیار شکننده است) خودداری کنیم که خواست بدخواهان و تلاششان در این سالها به خصوص بعد از حادثه میمون و مبارک شکسته شدن طلسم داشتن نماینده ایی بومی و از جنس خودمان در مجلس به این سمت و سو بوده و خواهد بود. با کمی چاشنی سعه صدر و از خودگذشتگی درگیر مسائل بی اهمیت حزبی و جناحی، حاشیه ای و بی ارزش نشویم تا بهترین استفاده را از این فرصت خدمتی که مردم با رای اعتمادشان برایتان فراهم کرده اند ببرید که تا به خود بیایید می بینید که چهار سال گذشت و دوباره باید خود را در ترازوی محک مردم قرار دهید و اگر هم قصد خداحافظی از این سمت را داشتید با عزت و سربلندی و غرور از عملکرد چهار ساله تان در اوج از این کرسی خدمتگزاری خداحافظی کنید.

منبع: عصربافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده