رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
  • کد خبر : ۳۳۲۵۰
  • چاپ خبر : برگزاری اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری در بافق

برگزاری اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری در بافق

مسئول بسیج رسانه شهرستان بافق گفت: اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی عبداللهی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ نفر در این دوره از کلاس های آموزشی ثبت نام کردند اظهار داشت: هنرجویان زیر نظر استاد علی امینی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزد آموزش های […]

مسئول بسیج رسانه شهرستان بافق گفت: اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی عبداللهی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ نفر در این دوره از کلاس های آموزشی ثبت نام کردند اظهار داشت: هنرجویان زیر نظر استاد علی امینی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزد آموزش های لازم این حرفه را فرا می گیرند.

وی هدف از برگزاری کارگاههای آموزشی خبر در شهرستان را پرورش نیروهای خلاق و جوان عنوان و تصریح کرد: بافق ثابت کرد که می تواند در بحث اطلاع رسانی و خبر همتراز با اصحاب رسانه استان گام بردارد.

عبداللهی مدت برگزاری این دوره آموزشی را طی دو دوره اعلام و خاطر نشان کرد: در پایان به هنرجویان مدرک معتبر از سوی باشگاه خبرنگاران جوان اعطا می شود.

خبرنگار آزاد صدا و سیما  با اشاره به همکاری فرمانداری، شرکت سنگ آهن مرکزی، شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران عنوان کرد: امیدواریم برگزاری چنین دوره های باعث پیشرفت سواد رسانه ای در بین جوانان و نوجوانان علاقمند شود.

گزارش: راضیه بیگی/// عکس: محمود تقی زاده 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده