رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر : ۳۳۴۳۸
  • چاپ خبر : دیدار رضا فلاح مبارکه با معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد

دیدار رضا فلاح مبارکه با معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور در دفتر بخشدار سابق در جمعیت هلال احمر یزد انتخاب وی را به عنوان معاون امداد و نجات استان تبریک گفت. رضا فلاح مبارکه در این دیدار ضمن تبریک این سمت به محمد رضا فتاحی گفت: امیدواریم با درخشش در این پست […]

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور در دفتر بخشدار سابق در جمعیت هلال احمر یزد انتخاب وی را به عنوان معاون امداد و نجات استان تبریک گفت.
رضا فلاح مبارکه در این دیدار ضمن تبریک این سمت به محمد رضا فتاحی گفت: امیدواریم با درخشش در این پست بتوانید پله های ترقی را برای پستهای بالاتر طی کنید.

وی عملکرد فتاحی را در بخشداری بافق مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: پشتکار و تلاش جنابعالی در سمت بخشدار مرکزی عاملی برای توسعه روستاها بود.

فلاح همچنین ادامه داد: در حال حاضر زیرساخت های لازم برای پیشرفت روستاها فراهم شده است .
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به راه اندازی خانه های بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری عنوان کرد: مسلما این عملکرد و فعالیت در راستای اشتغال پایدار روستاییان مثمر ثمر است.

فتاحی نیز از حضور مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن  تقدیر  و تشکر کرد و اظهارداشت: قطعا پیشرفت روستاها با  حمایت های مسئولان شهرستان و همکاری شوراها و دهیاریها و اهالی روستاها امکانپذیر بوده است.

 

 

گزارش و عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده