رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
  • کد خبر : ۳۳۹۴۹
  • چاپ خبر : پیام تقدیر ” سید علی نوروزاده”  از حسن اعتماد شورای اسلامی شهربافق
در پی انتخاب مجدد به عنوان شهردار بافق صادر شد؛

پیام تقدیر ” سید علی نوروزاده”  از حسن اعتماد شورای اسلامی شهربافق

شهردار بافق از اعتماد مجدد شورای اسلامی در انتخاب مجدد سمت خود تشکر و قدرانی کرد . به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در پیامی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر از اعتماد مجدد به برنامه ها وکارکرد خویش، تقدیر و تشکر کرد.  در پیام وی آمده است: خداوند منان را شاکرم که  حقیر را […]

شهردار بافق از اعتماد مجدد شورای اسلامی در انتخاب مجدد سمت خود تشکر و قدرانی کرد .

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در پیامی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر از اعتماد مجدد به برنامه ها وکارکرد خویش، تقدیر و تشکر کرد.

 در پیام وی آمده است:

خداوند منان را شاکرم که  حقیر را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بار ديگر اين فرصت را فراهم آورد تا با رای غیر مستقیم مردم و اعتماد مجدد منتخبین آنها در شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار و خادم شهر بافق انتخاب شوم و دوباره مفتخر به خدمتگزاری شهروندان فهیم و قدرشناس شهر بافق شده تا در سایه منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای شورای اسلامی شهر  گام بردارم.

اینجانب شروع پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مردم فهیم بافق صمیمانه تبریک عرض نموده ، امیدورام بتوانیم پاسخگوی حسن اعتماد تک تک اعضاء بزرگوار شورا بوده و در سایه تعامل و همراهی  بتوانیم در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی هر چه بهتر بافق و جلب رضایت خداوند سبحان گامهای مهم و اساسی برداریم .

همچنین از استاندار محترم  , اعضای محترم شورای چهارم شهر بافق ,  تمامی مسئولان  , کارکنان شهرداری و تمامی شهروندان عزیز و محترم در ارائه خدمات  به شهر بافق در دوره قبل قدردانی می نمایم .

سیدعلی نوروزاده بافقی

شهردار  شهربافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده