رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
  • کد خبر : ۳۴۷۰۶
  • چاپ خبر : “سه سال با آفتاب بافق”

“سه سال با آفتاب بافق”

“به بهانه تولد سه سالگی آفتاب بافق” نوشته: دکتر حسین ارجمند عصر ارتباطات و دنیای رسانه ها مهم ترین خصیصه جهان امروز است.اطلاعات واخبار در کسری از ثانیه،دنیا را فرا می گیرد. رسانه های دیداری،شنیداری،سایت های خبری و فضای مجازی،بیشترین تاثیر را بر جوامع امروزی دارند. آفتاب بافق در همین فضا متولدشد و پابه پای […]

“به بهانه تولد سه سالگی آفتاب بافق”

نوشته: دکتر حسین ارجمند

عصر ارتباطات و دنیای رسانه ها مهم ترین خصیصه جهان امروز است.اطلاعات واخبار در کسری از ثانیه،دنیا را فرا می گیرد.

رسانه های دیداری،شنیداری،سایت های خبری و فضای مجازی،بیشترین تاثیر را بر جوامع امروزی دارند.

آفتاب بافق در همین فضا متولدشد و پابه پای سایت ها و کانال های مجازی در بافق،رشد کرد و شانه به شانه آن ها قدم برداشت و هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن داردو روز به روز قدم هایش را محکم تر برمی دارد و ترسی از انتقادات ندارد و لحظه ای پا پس نمی کشد .

مهم ترین ویژگی آفتاب که آن را از سایت های دیگر خبری شهرستان متمایز می سازد،خبرهای تصویری است که در نوع خود،قابل توجه است.

تصویر در بعضی از مواقع،گویاتر از کلام است و به علت داشتن جاذبه های بصری،بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

امروزه علاوه بر ارائه خبر،سبک وشیوه خبررسانی هم حائز اهمیت است، مساله ای که سایت آفتاب همواره تلاش می کند آن را رعایت کند: هر چند که این سایت کمتر توانسته است وارد تحلیل مسائل روز شود ولی با توجه به این که،یک تنه ،روی پای خود ایستاده است وتوانسته مخاطبان خاص خود را از میان انبوه خوانندگان بیابد،قابل تقدیر است.

آفتاب درحالی سه سالگی خودراتجربه می کند که فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است و الحق والانصاف تمام این ها مرهون تلاش های بی وقفه مدیر مسئول آن است.

بدانیم که وجود هر سایت خبری در شهرستان، نشانه بالندگی ورشد است و نوید بخش آینده ای روشن.

شایدصمیمانه ترین تبریک ها را باید به خوانندگانی گفت که درکنار آفتاب ماندند وبا نظرات سازنده خود به ارتقای سطح کیفی آن کمک کردند.

راقم این سطور ،افتخار این را داشته است که در این مدت با آفتاب بافق همکاری کند و این همراهی و همکاری را افتخاری برای خود به حساب می آورد.

 امید آن که آفتاب بافق،بتواند روز به روز گام های بلندتری  رادر زمینه اطلاع رسانی بردارد و وظیفه خود را به نحو احسن،به سرانجامی شایسته برساند.

ما بدان منزل عالی نتوانیم رسید

تامگر پیش نهد لطفا شما گامی چند

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده