رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
  • کد خبر : ۳۴۸۵۰
  • چاپ خبر : چه فعالیت های فیزیکی باید انجام دهم اگر من دیابت دارم؟

چه فعالیت های فیزیکی باید انجام دهم اگر من دیابت دارم؟

“معصومه خادم زاده بافقی کارشناس پرستاری کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر بافق آفتاب بافق؛ اکثر انواع فعالیت بدنی می تواند به شما کمک کند که از دیابت خود مراقبت کنید. برخی از فعالیت ها ممکن است برای بعضی از افراد، مانند افرادی که دچار آسیب دیدگی یا آسیب عصبی به پا شده اند، ناامن باشد. […]

“معصومه خادم زاده بافقی کارشناس پرستاری کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر بافق

آفتاب بافق؛ اکثر انواع فعالیت بدنی می تواند به شما کمک کند که از دیابت خود مراقبت کنید. برخی از فعالیت ها ممکن است برای بعضی از افراد، مانند افرادی که دچار آسیب دیدگی یا آسیب عصبی به پا شده اند، ناامن باشد. از گروه مراقبت های بهداشتی خود بخواهید که فعالیت های بدنی برای شما امن باشد. بسیاری از مردم برای انجام فعالیت خود با دوستان یا اعضای خانواده می روند.

 

انجام انواع فعالیت های فیزیکی هر هفته به شما مزایای سلامتی بیشتری میدهد

 

فعالیت اضافی را به فعالیت روزانه خود اضافه کنید

 

اگر شما غیر فعال بوده اید یا سعی می کنید فعالیت جدیدی داشته باشید، به آرامی شروع کنید،( 5 تا 10 دقیقه در روز.سپس هر هفته کمی بیشتر اضافه کنید. )فعالیت های روزانه خود را با صرف زمان کمتر در مقابل یک تلویزیون یا صفحه نمایش دیگر افزایش دهید. این روش های ساده برای اضافه کردن فعالیت های بدنی را در زندگی روزانه خود را امتحان کنید:

 

در حالی که با تلفن همراه صحبت میکنید قدم بزنیدیا در طول تماشای مداوم تلویزیون چند دقیقه قدم بزنید وتحرک داشته باشید .کارهایی مانند کار در باغ, کشاورزی، کمک درخانه به فعالیتهای خود اضافه کنیدماشین رادرانتهای محل کار یاپارکینگ پارک کنید وتا مقصد پیاده روی کنید .  در محل کاربه جای آسانسور از پله بروید.فعالیتها وگردشهای  خانوادگی خود را فعال کنید، مانند دوچرخه سواری خانوادگی یا پیاده روی در یک پارک.

 

 

درمحل کارراه بروید وقدم بزنید

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده