رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر : ۳۵۱۸۰
  • چاپ خبر : هشدار پلیس به دانش آموزان، والدین و رانندگان به مناسبت بازگشایی مدارس

هشدار پلیس به دانش آموزان، والدین و رانندگان به مناسبت بازگشایی مدارس

  فرمانده انتظامی شهرستان بافق به مناسبت بازگشایی مدارس پیام داد. به مناسبت بازگشایی مدارس، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پیامی، به دانش آموزان و والدینشان و رانندگان هشدار داد. به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ “محمد کمالی” گفت: ماموران انتظامی شهرستان بافق به مناسبت بازگشایی مدارس با استقرار در حوالی مدارس بافق و گشت زنی […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان بافق به مناسبت بازگشایی مدارس پیام داد.

به مناسبت بازگشایی مدارس، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پیامی، به دانش آموزان و والدینشان و رانندگان هشدار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ “محمد کمالی” گفت: ماموران انتظامی شهرستان بافق به مناسبت بازگشایی مدارس با استقرار در حوالی مدارس بافق و گشت زنی های لازم، عبور و مرور دانش آموزان را کنترل و به نظم بخشی ترافیک کمک می کنند.

در این خصوص رانندگان نیز باید توجه داشته باشند هنگام بازگشایی مدارس در اول صبح و تعطیلی مدارس در ظهر هنگام، قوانین را رعایت کنند تا از هرگونه حادثه ای جلوگیری شود.

سرهنگ کمالی از دانش آموزان خواست تا در مدارس از شبکه های اجتماعی استفاده نکنند و وارد گروه ها نشوند و در صورت نیاز از سامانه پیامکی استفاده نمایند و والدین نیز بر این امر نظارت کنند.

سرهنگ کمالی از والدین خواست ضمن مراقبت از فرزندان خود، جهت مصون ماندن آن ها از آسیب های اجتماعی، مهارت رفتار قاطعانه را به آنان بیاموزید و ساعات ورود و خروج فرزندان خود را از مدرسه کنترل نموده و هر گونه تاخیر آن ها را جدی بگیرید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خانواده، مهمترین و اساسی ترین نقش را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد و جوانان و نوجوانانی که توانایی “نه گفتن” به پیشنهادهای غیراخلاقی را در خانواده آموزش دیده باشند، از آلوده شدن به انحرافات اجتماعی مصون می مانند.

منبع:خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده