رفتن به بالا
  • جمعه - ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
  • کد خبر : ۳۵۵۸۴
  • چاپ خبر : کنترل قند خون  300 نفر از خواهران عزادار حسینی در شبهای محرم

کنترل قند خون 300 نفر از خواهران عزادار حسینی در شبهای محرم

در پایگاه مستقر درورودی امامزاده عبدالله(ع)در شبهای محرم از 300 خواهر که قند خونشان کنترل شد 52 دیابت داشتند. به گزارش آفتاب بافق؛ کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر بافق درایام محرم افتخار داشت باهمکاری سازمان هلال احمر و روابط عمومی سنگ اهن در شبهای پنجم و ششم وهفتم ماه محرم بابرپایی ایستگاه سلامت در ورودی […]

در پایگاه مستقر درورودی امامزاده عبدالله(ع)در شبهای محرم از 300 خواهر که قند خونشان کنترل شد 52 دیابت داشتند.

به گزارش آفتاب بافق؛ کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر بافق درایام محرم افتخار داشت باهمکاری سازمان هلال احمر و روابط عمومی سنگ اهن در شبهای پنجم و ششم وهفتم ماه محرم بابرپایی ایستگاه سلامت در ورودی آستان مقدس امامزاده عبدا..درجهت افزایش سطح اگاهی همشهریان عزیز و عزاداران حسینی در مورد بیماری خاموش دیابت به غربالگری دیابت بپردازد دراین طرح با وجود مراجعه زیاد مراجعه کنندگان خواهر توانستیم به ازمایش تصادفی قند خون پرداخته و افراد درمعرض خطر و افراد مبتلا را شناخته و به آموزش آنان بپردازیم.

 در این طرح با همکاری روابط عمومی بیمارستان و سنگ اهن بافق انجام شد بن ویزیت رایگان متخصص داخلی به افراد در معرض خطر و افراد مبتلا جهت ارجاع به کلینیک دیابت بیمارستان داده شد و توصیه شد با مراجعه به کلینیک وتشکیل پرونده به پیشگیری ودرمان بیماری بپردازند  و با افزایش آگاهی از عوارض طولانی مدت آن جلوگیری نمایند.

در شب پایانی فعالیت ایستگاه با حضور دکتر میرترابی متخصص داخلی و امیرحسین پورسلطانی مدیر روابط عمومی بیمارستان پورسلطانی و محمد باقر قائمی  مدیر بیمارستان از خدمات تیم کلینیک دیابت تقدیر و تشکر به عمل آمد. در پایان لازم بذکر است در سه شب ارائه خدمت در واحد دیابت در ایستگاه سلامت حدود 300 مراجعه کننده خانم داشتیم که ازبین آنها 52 نفر دیابتی تشخیص داده شدند.

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده