رفتن به بالا
  • شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
  • کد خبر : ۳۵۶۷۳
  • چاپ خبر : کنترل قند خون خواهران عزادار در  روستای باقرآباد
شب تاسوعا اتفاق افتاد؛

کنترل قند خون خواهران عزادار در روستای باقرآباد

السلام علیک یا اباعبدا… به گزارش آفتاب بافق؛ کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر بافق برای اولین بار در شب تاسوعای حسینی با همکاری و مساعدت دهیاری روستای باقرآباد به چک نمودن تصادفی قند خون در بین خواهران عزادارحسینی در پایگاه حدیثه حسینیه روستای باقراباد پرداخت. این غربالگری از میان 100 نفر مراجعه کننده خانم که […]

السلام علیک یا اباعبدا…

به گزارش آفتاب بافق؛ کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر بافق برای اولین بار در شب تاسوعای حسینی با همکاری و مساعدت دهیاری روستای باقرآباد به چک نمودن تصادفی قند خون در بین خواهران عزادارحسینی در پایگاه حدیثه حسینیه روستای باقراباد پرداخت.

این غربالگری از میان 100 نفر مراجعه کننده خانم که در مراسم حضور داشتند انجام شد که دیابت 14 نفر از  آنها تشخیص داده شد.

معصومه خادم زاده کارشناس کلینیک دیابت که به تنهایی کنترل قند خون انجام می داد  با اشاره به توصیه و سفارش لازم به بیماران در معرض خطر و مبتلا به قند بالا گفت :  بن های رایگان ویزیت داخلی کلینیک به آنها داده شد تا با مراجعه به واحد کلینیک دیابت بیمارستان جهت تشکیل پرونده و کنترل قند و پیگیری درمان جهت جلوگیری ازعوارض طولانی مدت این بیماری اقدام نمایند.

گفتنی است درطول مدت فعالیت  کلینیک دیابت در شب تاسوعا که ازساعت 7 تا 10 شب به طول انجامید کارشناس این کلینیک با تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی جهت مشاوره و افزایش اگاهی عزاداران درمورد دیابت و رژیم غذایی و عوارض طولانی مدت ان پرداختند.

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده