رفتن به بالا
  • شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
  • کد خبر : ۳۵۶۷۷
  • چاپ خبر : افتخارم پنجاه و سه  سال نوکری در خانه ابا عبدالله(ع) می باشد
حاج علی حاجی حسنی:

افتخارم پنجاه و سه سال نوکری در خانه ابا عبدالله(ع) می باشد

حاج علی حاجی حسنی 53  سال می باشد که افتخار نوکری در خاندان اباعبدالله الحسین را دارد. به گزارش آفتاب بافق؛  وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: من 53 سال است که هر ساله در روز تاسوعای حسینی مراسم روضه خوانی و قرائت زیارت عاشور را انجام می دهم در اوایل که در […]

حاج علی حاجی حسنی 53  سال می باشد که افتخار نوکری در خاندان اباعبدالله الحسین را دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛  وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: من 53 سال است که هر ساله در روز تاسوعای حسینی مراسم روضه خوانی و قرائت زیارت عاشور را انجام می دهم در اوایل که در یزد زندگی می کردم و در دوران جوانی  سه روز در ایام فاطمیه را مجلس روضه خوانی داشتیم ولی از زمانیکه در بافق هستیم هرساله این مراسم در ظهر تاسوعا در منزل پسرم برگزار می شود.

وی گفت: قبل از انقلاب سفری که به کربلای معلی داشتم سه خاصه داشتم که الحمدالله عنایت آقا شامل حال من شد و موجب  آن شد  که هرساله سه روز در ایام فاطمیه مراسم روضه خوانی برگزار کنم.

وی گفت: من 5 فرزند پسر و دو دختر دارم که با عنایت ویژه امام حسین(ع) خانواده ام سالم و در صحت و سلامت کامل هستند و این همه از عنایت ویژه امام حسین می باشد.

علی حاج حسنی به شغل عطاری علاقه ویژه ای دارد بگونه ایکه پس از شاگردی در یکی از عطاری یزد و مراجعت به بافق  به کار عطاری مشغول شد.

وی یادآور شد که پسر بزرگ خانواده اش نیز علاوه بر اینکه بازنشسته اداره آموزش و پرورش می باشد به شغل وی علاقمند شده و راه پدر را پسر و نوه اش ادامه می دهند.

گفتنی است پسر وی یکی از سرمداران دولت اصلاحات در بافق می باشد بگونه ای که چندین سال است در چنین روزی و در مراسم  روضه خوانی ظهر تاسوعا تقریبا تمامی طرفداران دولت اصلاحات در منزل وی به عزاداری می پردازند.

در مراسم امروز حاج مسعود شریعتی فرماندار دولت اصلاحات در بافق و مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و دکتر میرغنی زاده  نیز حضور داشتند .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده