رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
  • کد خبر : ۳۶۰۶۱
  • چاپ خبر : نیروی انتظامی حافظ آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت کشور است  
فرمانده انتظامی بافق: 

نیروی انتظامی حافظ آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت کشور است  

سرهنگ محمد کمالی در نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی در سایه سار خدمت خالصانه و بی منت نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه،حافظ آزادی،امنیت،آرامش و پیشرفت در جای جای این کشور است.  به گزارش آفتاب بافق؛سرهنگ محمد کمالی فرمانده نیروی انتظامی بافق در ابتدای سخنان خود […]

سرهنگ محمد کمالی در نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی در سایه سار خدمت خالصانه و بی منت نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه،حافظ آزادی،امنیت،آرامش و پیشرفت در جای جای این کشور است.

 به گزارش آفتاب بافق؛سرهنگ محمد کمالی فرمانده نیروی انتظامی بافق در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدا… الحسین(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به  کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور که تلاش وافری را در استقرار نظم و امنیت در جامعه داشته‌اند تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت: امروز نیروی انتظامی افتخار این را دارد  که در سایه ی خدمت خالصانه و بی منت نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه حافظ آزادی،امنیت،آرامش و پیشرفت در جای جای این کشور باشد.

وی با اشاره به اقدامات دد منشانه دشمنان قسم خورده این نظام و فتنه گری های انجام شده برای فروپاشی امنیت و تحکم این کشور گفت: با وجود تلاش گسترده دشمنان در جهت فروپاشی امنیت و آرامش این کشورما امروز توانستیم زبانزد صاحب نظران بین المللی در داشتن امنیت در جای جای این مرز و بوم باشیم و افتخار دریافت نشان مجاهدان فی سبیل ا… را ازفرمانده کل قوا امام خامنه ای(مد ظلة العالی) داشته باشیم.

 کمالی در ادامه سخنان خود به سه مورد از اقدامات مهم نیروی انتظامی در جهت پاسداری از ارزش های این انقلاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: تامین امنیت در ایام نوروز و انتخابات، برقراری نظم و امنیت در دهه محرم و کشف سلاح جنگی و شکاری از جمله اقدامات نیروی انتظامی بوده است.

 وی همچنین درباره اقدامات انجام گرفته در حوزه امنیت اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر گفت: از جمله اقدامات انجام گرفته نیروی انتظامی در حوزه امنیت اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر میتوان به کشف مشروبات الکی، اخذ تعهد کتبی در موارد اخلاقی و دستگیری افراد در خصوص ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم اشاره کرد.

 در حوزه شبکه اجتماعی و فضای مجازی نیز کشف و دستگیری چهار نفر از افرادی که به انتشار فیلم های اشخاص دیگر در شبکه های اجتماعی مبادرت کرده اند میتوان اشاره کرد.

کمالی افزود : در حوزه توسعه پایدار و مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی افتخار آن را داشته تا در تحقق شعار سال 96  بیش از 21 میلیارد کالای قاچاق را کشف و ضبط نماید.

فرمانده نیروی انتظای با بیان وظیفه اصلی خود در خدمتگذاری به مردم خاطر نشان کرد: ناجا افتخار این را دارد تا با تامین امنیت اخلاقی و روانی جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی آن هم بدون توجه به فضاسازیهای مسموم دشمنان و معاندان، طبق قانون با جسارت و بدون ملاحظه وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

 کمالی در پایان سخنان خود به چند نکته مهم در خصوص فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه فضای مجازی به دلیل سهولت ارتباط  و ایجاد هویت ثانویه و در دسترس بودن آن فضایی را ایجاد کرده تا افراد در کنار مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی ؛ خلأ های عاطفی خود را در آنجا پر کنند. و این تبدیل به  امری عادی در زندگی افراد و جامعه شده است. متاسفانه امروز ما شاهد طلاق و خودکشی هایی در کشور هستیم که نتیجه همین ازدواج ها و دوستی های اینترنتی است. آسیب دیدگان اصلی این روابط دختران هستند که به دلیل بالا بودن سطح عاطفی متحمل  شکست بیشتری می شوند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده