رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
  • کد خبر : ۳۶۰۷۱
  • چاپ خبر : صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی  و نظامی در بافق برگزار شد
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در بافق برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی  و نظامی شهرستان بافق با حضورامام جمعه،  فرماندار و فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بافق  برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیروی انتظامی شهرستان بافق با حضورامام جمعه،  فرماندار و فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی در ستاد […]

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی  و نظامی شهرستان بافق با حضورامام جمعه،  فرماندار و فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بافق  برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیروی انتظامی شهرستان بافق با حضورامام جمعه،  فرماندار و فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بافق برگزار شد.

فرمانده انتظامی بافق  در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی، اظهار داشت: شعار هفته ناجا در سال جاری  «پلیس برای امنیت،  امنیت برای همه است ” و این شعار مفاهیمی را القا می کند که همگی بیانگر رسالت پلیس در خدمت رسانی به مردم است.

سرهنگ محمد کمالی بیان کرد: شعار هفته ناجا در سال96  یادآورد مفاهیمی چون،امنیت، آسایش،  اقتدار، قانون گرایی و مشارکت مردمی است که هر یک در جایگاه خود نیاز اساسی مردم و جامعه است.

وی در ادامه  به بیان عملکرد یکساله نیروهای خدوم نیروهای انتظامی پرداخت.

امام جمعه بافق در سخنانی کوتاه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی سه اصل ویژه نیروهای نظامی در امنیت منطقه را بیان کرد. وی گفت: امروز امنیت جسمی و روانی منطقه به برکت حضور به موقع شما عزیزان است، دوم توانایی شما دشمن را به هراس وا داشته است بگونه ای که جرات هیچگونه تعرض به خاک مقدس ایران را ندارد و سوم آنکه شما عزیزان افتخار کشورید در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردید.

امنیت پایدار شهرستان بافق ، مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

فرماندار نیز با تبریک هفته ناجا و تقدیر از تلاش‌های سبزپوشان، اظهار داشت: نقش امنیت برای توسعه آبادانی کشور بعد از تامین نیازهای اولیه ضروری است.

زاده رحمانی گفت: امنیت نیاز ضروری هر جامعه است و برای ما افتخار است در کشوری زندگی می کنیم که دور تا دور کشور ما را نا امنی فرا گرفته و اما ایران به مانند جزیره ای امن و آرام است که مرهون زحمات شما سبز پوشان نیروی انتظامی می باشد.

وی در ادامه یادآور شد: برای ما افتخار است که در کشوری زندگی می کنیم که به برکت خون شهداء و با رهبری مقام معظم رهبری و با درایت دولت تدبیر و امید امنیت و آسایش منطقه را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه تمامی تحولات و پیشرفت‌ها در سایه امنیت ایجاد می‌شود بیان کرد: مهم‌ترین اقتدار نیروهای مسلح و ناجا مبتنی بر پشتیبانی و همراهی مردمی است که خوشبختانه این امر محقق شده است.

وی با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی برای نمایش بخشی از توانمندی‌ها و خدمات این نیرو است، افزود: امنیت پایدار شهرستان بافق مرهون تلاش فرماندهی انتظامی و تلاش‌های مردان نیروی انتظامی و همکاری مردم است

در پایان مراسم اعطای سر دوشی، تجلیل از بازنشستگان، و تقدیر از پلیس افتخاری برگزارشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده