رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر : ۳۶۲۷۳
  • چاپ خبر : دیدار صمیمانه مسئولان نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد بافق

دیدار صمیمانه مسئولان نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد بافق

همزمان با هفته نیروی انتظامی، فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بافق از دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق،در ابتدا این دیدار صمیمانه مسئولین نیروی انتظامی با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. دکتر حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق ضمن خوش […]

همزمان با هفته نیروی انتظامی، فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بافق از دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق،در ابتدا این دیدار صمیمانه مسئولین نیروی انتظامی با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دکتر حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق ضمن خوش آمد گویی و  قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت، آرامش حاکم در فضای جامعه را ستود و آمادگی دانشگاه را برای هرگونه همکاری با نیروی انتظامی اعلام کرد.

در این دیدار سرهنگ کمالی  فرمانده نیروی انتظامی شهرستاَن بافق  نیز طی سخنانی با برشمردن فعالیت های متعدد این نیرو در داخل  و خارج شهر بافق؛ دلیل موفقیت این نیرو را آگاهی و همراهی بسیار خوب مردم دانست که در تمام زمینه ها یار و یاور نیروی انتظامی بوده اند.

فرمانده نیروی انتظامی بافق از اساتید دانشگاه درخواست کرد با انجام پروژه های تحقیقاتی این نیرو را در حل معضلات اجتماعی یاری دهند.

در پایان این دیدار، حاضران از مدرسه سما نیز دیدار به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده