رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
  • کد خبر : ۳۶۲۹۷
  • چاپ خبر : گردهمایی بزرگ کودکان بافقی 
به مناسبت هفته جهانی کودک:

گردهمایی بزرگ کودکان بافقی 

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با اعلام این خبر گفت: به منظور گرامیداشت هفته جهانی کودک (16 لغایت 21مهرماه)  گردهمایی بزرگ کودکان بافقی، روز جمعه 21مهرماه از ساعت 15 تا 17 عصر در برکه ماریتا (ورودی قارچ پارک آهنشهر) برگزار خواهد شد. فلاح بیان کرد:  تمام سعی آن داریم  تا […]

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با اعلام این خبر گفت: به منظور گرامیداشت هفته جهانی کودک (16 لغایت 21مهرماه)  گردهمایی بزرگ کودکان بافقی، روز جمعه 21مهرماه از ساعت 15 تا 17 عصر در برکه ماریتا (ورودی قارچ پارک آهنشهر) برگزار خواهد شد.

فلاح بیان کرد:  تمام سعی آن داریم  تا در این گردهمایی با برگزاری برنامه های شاد و متنوع لحظات خوبی را برای کودکان عزیز بافقی فراهم نمائیم .

وی از خانواده های کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان بافق دعوت کرد تا با حضور خود و فرزندان دلبندشان در این گردهمایی ، زمینه نشاط نورچشمی های خود را فراهم آورند .

مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن از مساعدت مهندس عسکری مدیرعامل شرکت و همکاری دفتر محیط زیست ، سرپرستی و رفاه آهنشهر ، حراست و انتظامات شرکت و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق که در برگزاری این گردهمایی ، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی را یاری خواهند نمود  تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده