رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
  • کد خبر : ۳۶۵۴۹
  • چاپ خبر : نارضایتی مردم از حذف یا کاهش شعبات بانک ملی در بافق
نامه های رسیده:

نارضایتی مردم از حذف یا کاهش شعبات بانک ملی در بافق

به گزارش آفتاب بافق،در پی ادغام بانک ملی شعبه آموزش و پرورش به 14 معصوم بافق جمعی از اهالی کسبه و جامعه معلمین شهرستان بافق،با نوشتن نامه ای اعتراض و ناراحتی خود را به این امر نشان دادند. بسمه تعالی با سلام واحترام بدینوسیله جمعی از اهالی کسبه و جامع معلمین شهرستان بافق باخبر شدیم […]

به گزارش آفتاب بافق،در پی ادغام بانک ملی شعبه آموزش و پرورش به 14 معصوم بافق جمعی از اهالی کسبه و جامعه معلمین شهرستان بافق،با نوشتن نامه ای اعتراض و ناراحتی خود را به این امر نشان دادند.

بسمه تعالی

با سلام واحترام

بدینوسیله جمعی از اهالی کسبه و جامع معلمین شهرستان بافق باخبر شدیم که بانک های ملی شعب آموزش و پرورش بافق و 14 معصوم بافق در شرف ادغام یک کد از بانک ملی در شهرستان بافق حذف خواهد گردید،که  این امر بسیار ناراحت کننده و جای بسی تعجب و تفکر دارد.

شعب بانک ملی در شهرستان بافق از بانک هایی هستند که مردم اهتمام و علاقه زیادی به ان دارند و سالیان متمادی است که اهالی و کاسبین شهر، قشر فرهنگی،سنگ اهن مرکزی و… از خدمات آن بهره می برند.

شهرستان بافق اولین شهرستان در استان یزد می باشد که عنوان حوزه را به خود اختصاص داده و دفتر حوزه بافق – مهریز در این شهرستان دایرگردیده،که خود نشان دهنده اعتماد بالای مردم به بانک ملی و سرمایه گذاری در این بانک است و حتی شعب شهرستان مهریز نیز به محوریت حوزه بافق فعالیت دارند.

بسته شدن یک کد شعبه و ادغام شعبه اموزش و پرورش و انتقال ان به میدان 14 معصوم بافق .علاوه بر اینکه شعبه دیگری در مرکزیت شهر نداریم،ما را با مشکلاتی مانند نداشتن پارکینگ، ازدحام جمعیت  که موجب  بالا رفتن بار ترافیکی در ان نقطه و شلوغی بیش از حد، موجب خدمات دهی کمتر به مشتریان و معلمین می گردد و این سبب نارضایتی عموم می شود.

بسته شدن شعبه ای در مرکزیت شهر و نبود بانک دیگر در اطراف،زمینه را برای فعالیت موسساتی که مجوز از بانک مرکزی ندارند،فراهم می کند. این امر موجب می شود تا مردم برای سهولت کار خود  به این موسسات مراجعه نمایند و بعد از مدتی  خواهیم دید که همان سرمایه اولیه خود را توسط انها از دست می دهند.

لازم به ذکر است، شعبه اموزش و پرورش باتوجه به قرار گرفتن در مرکزیت شهر بالاترین تراکنش پرداخت مالی و شعبه 14 معصوم دارای بالاترین خدمات غیرمالی از قبیل انتقال وجه و کارت به کارت و … را بخود اختصاص داده است.

تمامی شعب بانک ملی در سال 95 همگی سود  بوده، بسته و کم شدن تعداد شعب باید در قسمتی از استان انجام پذیرد که شعب انها زیان داده ند و هنوز دایرند.

حوزه فعالیت بانکهای ملی در شهرستان بافق

1-  بانک ملی مرکزی بافق

درجه شعبه2 . خدمات به همشهریان و شرکت های وابسته به سنگ اهن مرکزی و بانک کارگشایی و شرکت های راه اهن

2-  بانک ملی شعبه اموزش و پرورش

درجه شعبه 4 ،خدمات به معلمین و کسبه واهالی نزدیک به استان مقدس امامزاده عبدالله

3-  بانک ملی شعبه 14 معصوم

در سال 95 با توجه به فعالیت بالایی که داشته توانسته عنوان درجه 4 راکسب نماید .

4-  بانک ملی شعبه آهنشهر بافق

درجه 3 ،خدمات به پرسنل سنگ اهن مرکزی و سایر خدمات بانکی

اهالی و کسبه خیابان های امام رضا و 14 معصوم ،موسسات و ادارات شهرستان مانند ثبت اسناد ،ثبت احوال ،اداره آب شهری و روستایی ،اداره برق و تعدادی از شرکت های سنگ اهن بافق

لذا خواهشمند هستیم از تعطیل و ادغام شعبه با توجه به نکات عنوان شده در شهرستان بافق خوداری و نسبت به تقویت نیروی انسانی ان جهت هرچه بهتر انجام شدن خدمات بانکی به مشتریان اقدام لازم صورت پذیرد،که موجب شادمانی و رضایت مردم این شهر قرار گیرد.

حال در پایان این سوالات مطرح است که:

است؟ 1-چرا بانک ملی  شعبه 14 معصوم می بایست  بسته شود در صورتیکه در اول سال 96 درجه گرفته و رشد داشته

2-شعبه اموزش و پرورش چراباید به میدان 14 معصوم بدون پارکینک و بار ترافیکی بالا انتقال یابد حال آن که از مرکزیت شهر دورمی باشد؟

3-در صورت حذف کد دیگر فرصت استخدام نیرو در بافق را نداریم چرا شعب دیگر که در استان در سال گذشته زیان داده اند بسته نمی شود؟

 

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “نارضایتی مردم از حذف یا کاهش شعبات بانک ملی در بافق”

  • مانیز حمایت خود را از این اعتراض اعلام داشته واین کار سلب خدمت از خدمات بانک ها و دولت به مردم شده و با عث نارضایتی انها می گردد

  • بسمه تعالی
    این جانب یکی از مسئولین بانک ملی در شهرستان بافق بوده که با توجه به اطلاعات دقیقی که در متن گزارش افتاب دیدم باید عرض کنم ضمن پوزش از همشهریان عزیز خود بنده به همراه سایر همکارانم مدت دو سال است که با این طرح ادغام مخالفت کرده و پیگیر بودیم
    و با توجه به خدماتی از قبیل افتتاح کارگشایی،تبدیل شهرستان به ناحیه و در نهایت حوزه فعال نمودن حداقل 11 دستگاه خودپرداز در سطح شهرستان و محوریت بافق به عنوان حوزه و فعالیت شعب مهریز و بهاباد در زیر مجموعه حوزه بافق و اکثر تصمیم گیری ها به عهده مسئولین شهرستان بوده ولی با توجه به نزدیک به 9 نفر کسر کادر شعب شهرستان بافق و عدم استخدام از سال 86 تا الان و همچنین اعتراضات مردمی به دلیل شلوغی و ازدحام شعب،شعبه ی چهارده معصوم در بین 11 شعب استان ناچار به ادغام گردید که علی رغم میل باطنی هر یک از کارکنان بانک ملی در بافق بوده است شایان ذکر است طرح تعریض خیابان 15 خرداد و قرار گرفتن زمین به مالکیت شعبه چهارده معصوم که از سال 70 خریداری و از سال 88 در مسیر خیابان بوده و بار ها توسط اداره امور و مسئولین حوزه بافق پیگیری جهت معاوضه ان از شهرداری بافق جهت ساخت شعبه ای در خیابان مهدیه خواستار که متاسفانه شهرداری بافق به هیچ عنوان به نامه های ارسالی پاسخ مناسب نداده و اگر زمین در موقع تقاضا واگذار شده بود شاید شاهد چنین وضعیتی نبودیم و هنوز بنده این امید را دارم که با ادغام دو شعبه بتوان باجه ای جهت انجام امور مشتریان در خیابان مهدیه و خیابان امام رضا افتتاح و راه اندازی نمود.
    در پایان به دلیل طولانی شدن متن پوزش میخواهم. والسلام

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده