رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
  • کد خبر : ۳۶۵۷
  • چاپ خبر : دانشجویان برای حفظ آرمان‌های نظام تلاش کنند

دانشجویان برای حفظ آرمان‌های نظام تلاش کنند

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: اگر دانشجویان در چارچوب منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند، به طور حتم از راه اصلی گمراه نخواهند شد. وی، مهم‌ترین مسئله دانشجویان را اخلاق‌مداری و دینداری خواند و بیان کرد: دانشجویان در حوزه سیاست باید خط دهنده […]

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: اگر دانشجویان در چارچوب منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند، به طور حتم از راه اصلی گمراه نخواهند شد.

وی، مهم‌ترین مسئله دانشجویان را اخلاق‌مداری و دینداری خواند و بیان کرد: دانشجویان در حوزه سیاست باید خط دهنده جریانات سیاسی باشند، نه اینکه با خط‌گیری از احزاب، سیاست‌زده عمل کنند.

وی روز دانشجو را گرامیداشت و افزود: در 16 آذرماه سال 32 دانشجویان ما در اعتراض به کودتای ننگین آمریکایی 28 مرداد همان سال و اعتراض به معاون رئیس جمهور وقت آمریکا، به پا خاستند و سه شهید تقدیم عزت و استقلال و اسلام کردند.

امام جمعه بافق ادامه داد: 16 آذر روز دانشجوی ضد آمریکا و ضد سلطه بود و شایسته است دانشجویان امروز هر چه بیشتر در راستای اعتلای علمی، فرهنگی و سیاسی کشور و ملت عزیزمان کوشش و مجاهدت کنند.

وی به نقش و جایگاه اجتماعی دانشجو اشاره کرد و افزود: رسالت دانشجو پاسداری و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سلیمانی تصریح کرد: استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های مسلم جنبش دانشجویی است که ریشه در قرآن و سیره پیامبران و امامان معصوم دارد.

وی همچنین با بیان اینکه اهمیت و جایگاه دانشگاه بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: ریشه سعادت و تعالی جامعه در مراکز علمی و فرهنگی از جمله دانشگاه رقم می‌خورد.

سلیمانی افزود: دانشگاه‌ها همواره باید در برابر استعمار و دخالت بیگانگان و زورگویان دنیای استکباری حساس باشند و ایستادگی کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده