رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر : ۳۶۶۲۹
  • چاپ خبر : جشن قرآنی،محفلی برای انس با قرآن

جشن قرآنی،محفلی برای انس با قرآن

مراسم جشن قران پایه اول آموزشگاه شاهد نور صبح امروز درموسسه فرهنگی – مذهبی بیت الرضا برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق،این مراسم با حضور فرمانده نیروی انتظامی ، معاونت محترم پرورشی و دیگر مسئولان مدرسه شاهد نور برگزار شد.   پورفلاح معاون پرورشی هدف ازبرگزاری این مراسم معنوی را تقویت علاقه،انس و قرائت مستمر و روزانه […]

مراسم جشن قران پایه اول آموزشگاه شاهد نور صبح امروز درموسسه فرهنگی – مذهبی بیت الرضا برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق،این مراسم با حضور فرمانده نیروی انتظامی ، معاونت محترم پرورشی و دیگر مسئولان مدرسه شاهد نور برگزار شد.

  پورفلاح معاون پرورشی هدف ازبرگزاری این مراسم معنوی را تقویت علاقه،انس و قرائت مستمر و روزانه قرآن این کتاب آسمانی بیان کرد و افزود: قرآن در زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است و باید این جایگاه برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به وظیفه معلمان در آموزش هر چه بهتر قرآن به دانش آموزان با استفاده از روش های جذاب و مطلوب عنوان کرد: ما معلمین باید تلاش کنند تا با به کارگیری روش های جذاب و مطلوب قران را ملکه ذهن دانش آموزان سازند،یعنی درعمل در رفتار و زندگی فردی خود به کار برند، وامروزما دانش آموزان واولیا  اینجا گرد هم آمده ایم تا در این پیمان ببندیم که علاوه برقرآن آموزی، دانش آموزان رابامفاهیم وبرکات معنوی قرآن آشناکنیم.

دراین مراسم دانش آموزان باخواندن سوره هایی ازقران،آیه الکرسی،دکلمه وشعر زینت بخش مراسم شدند. همچنین آقای سیداحمدبهشتی ومعاونت محترم پرورشی اداره نیزدررابطه با انس باقران برای اولیاصحبت نمود.

در پایان ازآقای طباطبایی بخاطر  فضای معنوی که همراه با آموزه های دینی،برای دانش آموزان فراهم ساخته بودن، تشکر و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده