رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
  • کد خبر : ۳۶۷۹۷
  • چاپ خبر : اظهار نظری پدرانه از مسئول وظیفه شناس و دلسوز

اظهار نظری پدرانه از مسئول وظیفه شناس و دلسوز

اعضای شورای شهر بافق، مدیر عامل باشگاه سنگ آهن به همراه رئیس بنیاد شهید و شهردار بافق امروز با حضور در منزل علی اصغر رنجبر، رئیس آموزش و پرورش از وی دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق،در پی کسالت علی اصغر رنجبر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق، اعضا شورای شهر این شهرستان به همراه […]

اعضای شورای شهر بافق، مدیر عامل باشگاه سنگ آهن به همراه رئیس بنیاد شهید و شهردار بافق امروز با حضور در منزل علی اصغر رنجبر، رئیس آموزش و پرورش از وی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق،در پی کسالت علی اصغر رنجبر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق، اعضا شورای شهر این شهرستان به همراه مدیر عامل باشگاه سنگ آهن، رئیس بنیاد شهید و شهردار بافق ضمن حضور در منزل این مسئول در جریان روند بهبودی و سلامت وی  قرار گرفتند.

در این دیدار رنجبر ضمن خرسندی از این دیدار با اشاره به اتفاق تلخ و ناگوار رخ داده مربوط به دو دانش آموز این شهرستان گفت: در پی اتفاقاتی که برای دو دانش آموز این شهرستان افتاد،که یکی از این دانش آموزان توسط فرد کم ذهنی مورد ضرب وشتم قرار گرفت و  دیگری با مینی بوس  تصادف کرده است، باعث تأسف و رنج مضاعف من شد. پدرانه و از عمق وجودم در اتفاق این رویداد ها نگران شدم . ولی بحمدالله هر دو این عزیزان رو به بهبودی هستند که باعث خرسندی است.

در پایان سید محمد باقی زاده از درگاه خداوند برای ایشان آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده