رفتن به بالا
  • شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
  • کد خبر : ۳۷۷۴۲
  • چاپ خبر : گندله سه چاهون تحولی بزرگ و خدمتی شایان برای کشور است
امام جمعه بافق:

گندله سه چاهون تحولی بزرگ و خدمتی شایان برای کشور است

حجت الاسلام والمسلمین  سلیمانی با حضور در سایت پروژه گندله سه چاهون بافق از میزان پیشرفت پروژه بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و رئیس شورای شهر صبح امروز با حضور در سایت طرح گندله سه چاهون از نزدیک مراحل اجرایی این مجموعه و میزان پیشرفت های […]

حجت الاسلام والمسلمین  سلیمانی با حضور در سایت پروژه گندله سه چاهون بافق از میزان پیشرفت پروژه بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و رئیس شورای شهر صبح امروز با حضور در سایت طرح گندله سه چاهون از نزدیک مراحل اجرایی این مجموعه و میزان پیشرفت های آن و آگلومراسیون و پروژه جاده دسترسی  را مورد بازدید قرار دادند.

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی پس از دیدار از این مجموعه از روند پیشرفت گندله اظهار رضایت و خرسندی کرد و گفت: بیش از یک سال است  که از این مجموعه بازید نکرده بودم اما امروز با بازدید نزدیک از این منطقه بسیار احساس رضایت و خرسندی می کنم.

تلاش های بسیار مدیریت سنگ آهن به عینه دیده می شود که چگونه کل منطقه زیر چتر سنگ آهن قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: در بحث گندله با سرمایه گزاری کلان برای کشور و همچنین جذب بیش از 400 نفر در این مجموعه،خدمت بسیار شایانی است.چرا که با این امر مشکل بیکاری جوانان بافق که از درصد پایینی برخوردار است ،برطرف شده است.بر خود لازم می دانم از تلاش و همت تمامی این عزیزان به خصوص برادر عزیز محمد جواد عسکری تشکر و قدردانی نمایم،موفقیت همه عزیزان را در راستای تلاش خدمت به نظام جمهوری اسلامی از خدای بزرگ خواهانم.

محمد جواد عسکری نیز ضمن تشکر از حضور امام جمعه شهرستان و رئیس شورای شهر درباره سرمایه گزارهای انجام شده در این مجموعه وجذب نیروی انسانی در تولید اشتغال جوانان بافق گفت: در مجموعه آگلومراسیون  128میلیارد تومان سرمایه گزاری شده است و ما امروز توانسته ایم با جذب 470 نفر برای جوانان بافق ایجاد اشتغال زایی کنیم.

وی با اظهار خرسندی از تحقق گرفتن پروژه گندله و حرکت در سه محور سنگن آهن در ایجاد سرمایه گزاری و جذب نیروی انسانی با تولید اشتغال زایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری گفت:امروز در مجموعه ای هستیم که از دیدگاه دیگران عملی شدن آن امری ضعیف و امکان ناپذیر بود.اما ما توانستیم با تلاش همه مجموعه سنگ آهن کار را در دست گرفته و به بهره برداری برسانیم.

در گندله نیز 1400 میلیارد تومان سرمایه گزاری خواهد شد که در کنارمجموعه آگلومراسیون احداث می شود. خوشبختانه شاهد پیشرفت 42 درصد این پروژه هستیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 97 به بهره برداری برسانیم.

عسکری در پاسخ به این سوال که چه میزان خام فروشی به معادن انجام می گیرد،گفت: ما باید خوراک به معادن فولاد کشور دهیم اما به عنوان خام فروشی این کار صورت نمی گیرد زیرا ما  به محصول یک ارزش افزوده بالاتری می دهیم تا با فروش آن در آمد بیشتری برای کشور ایجاد کنیم.

امروز اگر کنستانتره تولیدی ما  1200 میلیارد تومان گردش مالی داشته باشد با گندله سازی حدود 1570 میلیارد تومان ارزش افزوده، وارد گردش مالی شرکت می شود. ضمن اینکه 500 نفر نیز مشغول کار مستقیم می شوند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده