رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
  • کد خبر : ۳۷۹۵۰
  • چاپ خبر : بازديد بخشدار مركزي از روستاهای دهستان سبزدشت + تصاویر

بازديد بخشدار مركزي از روستاهای دهستان سبزدشت + تصاویر

بخشدار مركزي بافق با بازدید از روستاهاي دهستان سبزدشت ،از نزدیک مسائل و مشكلات آنان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق، پور اميني بخشدار جديد مركزي بافق در اولين سفر و مأموريت كاري خود به همراه كارشناسان اين نهاد به منظور آشنايي بيشتر و بررسي و شناسايي مسائل و مشكلات از روستاهاي […]

بخشدار مركزي بافق با بازدید از روستاهاي دهستان سبزدشت ،از نزدیک مسائل و مشكلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق، پور اميني بخشدار جديد مركزي بافق در اولين سفر و مأموريت كاري خود به همراه كارشناسان اين نهاد به منظور آشنايي بيشتر و بررسي و شناسايي مسائل و مشكلات از روستاهاي تابعه دهستان سبزدشت بازديد ميداني به عمل آورد.

 وی ضمن ديدار با دهياران،اعضاي شوراهاي اسلامي و برخي از اهالي و معتمدين روستا در جريان فعاليت ها و پروژه هاي عمراني انجام شده و يا در حال اجراي آن ها قرار گرفت. هم چنين در اين ديدارها دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي به بيان مسائل و مشكلات روستاهاي خود پرداختند.

بخشدار مركزي بافق در جريان اين سفر با خانواده شهيد سيدعلي اكبر حسيني در روستاي شيطور ديدار و گفتگو كرد.

پور اميني در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات پدر شهید اظهار امیدواری کرد با استعانت از در گاه خداوند بتوان خدمتی صادقانه و در شان این مردم ارائه نمود.

در ادامه خانواده شهيد حسيني درخواستي را مبني بر مرمت و بهسازي آرامگاه شهيد و محيط پيرامون آن مطرح نمودند كه پوراميني قول مساعد داد تا با بررسی طرح آرامگاه و همکاری با بنیاد شهید شهرستان این امر در آینده نزدیک محقق گردد.

 وی همچنین با حضور در مجتمع آموزشي شهيد مصطفي خميني(ره) سبزدشت واقع در روستاي بساب با مدير و كادر آموزشي اين مدرسه گفتگو كرد.

 در اين ديدار زكي زاده مدير آموزشگاه گزارشي ازوضعيت تحصيلي و آموزشي دانش آموزان، وضعيت شغلي و كار معلمان، محروميت ها و ساير مسائل و مشكلات آن ارائه نمود و خواستار رفع مشکلاتی از قبيل تأمين سوخت(گازوئيل) براي سيستم گرمايشي آموزشگاه با توجه به فرارسيدن فصل سرما، تأمين كاغذ، حل شدن مشكل قراداد سرويس اياب و ذهاب دانش آموزان و … نمود. كه پور اميني قول مساعد در پیگیری و رفع این مشکلات به عمل آید.

بخشدار مركزي در پايان اين بازديد عنوان كرد: برآنيم تا پس از بازديد از همه روستاهاي بخش مركزي و جمع بندي مسائل و مشكلات مربوط به هريك از روستاها و سپس اولويت بندي آنها در نشستي كه با حضور مديران ادارات و دستگاه هاي ذيربط، دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي و كارشناسان مربوطه برگزار مي گردد  با برنامه ريزي و زمان بندي در جهت رفع آن ها پيگري ها و اقدامات مقتضي به عمل آيد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده