رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
  • کد خبر : ۳۸۰۷۲
  • چاپ خبر : تبديل بافق به چهار راه مواصلاتي در جنوب شرق استان يزد و شمال شرق استان كرمان
آرزوي فرماندار بافق در جديدترين پست اينستاگرامي:

تبديل بافق به چهار راه مواصلاتي در جنوب شرق استان يزد و شمال شرق استان كرمان

آفتاب بافق؛ زاده رحمانی در پیج اینستاگرامی خود نوشت: ديروز با همه مردان اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان در بافق؛ هم اكنون كارگاه هاي راهداري و راهسازي در  شريان هاي اصلي چهار سمت بافق فعال است و اميدواريم به زودي بافق را به چهار راه مواصلاتي در جنوب شرقي استان […]

آفتاب بافق؛ زاده رحمانی در پیج اینستاگرامی خود نوشت: ديروز با همه مردان اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان در بافق؛ هم اكنون كارگاه هاي راهداري و راهسازي در  شريان هاي اصلي چهار سمت بافق فعال است و اميدواريم به زودي بافق را به چهار راه مواصلاتي در جنوب شرقي استان يزد و شمال شرقي استان كرمان تبديل كنيم

با حضورفرماندار بافق و مسئولان اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ؛ كارگاه هاي راهداري و راهسازي در شريان هاي اصلي چهار سمت بافق فعال شد.

زاده رحمانی با اظهار خرسندی این امر گفت:راه‌ها در امر توسعه اقتصادی هر منطقه سهم کلیدی بر عهده دارند چرا که توسعه بخش کشاورزی، بخش صنعت، گردشگری و سایر مولفه‌های توسعه و شکوفایی منطقه مرهون پیشرفت در زمینه راه سازی است و این در صورتی خواهد بود که این حوزه حالت پویا و فعالی به خود گیرد.

وی افزود:راه‌های ارتباطی به عنوان یکی از اجزای مهم اقتصاد ملی به دلیل ایفای نقش زیربنایی آن حائز اهمیت است، هر چند توسعه راه‌های ارتباطی به تنهایی عامل توسعه یک جامعه نیست اما نباید از خاطر دور داشت که یکی از عناصر کلیدی در توسعه اقتصادی، وجود محور مناسب برای سهولت در امر حمل و نقل است.

فرماندار بافق همچنین  ایمنی مسافرانی که از این محورها عبور می کنند را وظیفه ای دانست که با برنامه ریزی های حساب شده امنیت در طول جاده ها تامین خواهد شد.

وی با اظهار اميدواري گفت: امیدواریم به زودي بافق را به چهار راه مواصلاتي در جنوب شرقي استان يزد و شمال شرقي استان كرمان تبديل كنيم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده