رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : ۳۸۱۰۸
  • چاپ خبر : پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت شهید محیط بان و سرباز مدافع حرم

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت شهید محیط بان و سرباز مدافع حرم

بسم رب الشهدا و الصدیقین شهادت کمال انسان است .امام خمینی(ره ) آفتاب بافق؛ بار دیگر گلی از بوستان ولایت و رزمنده قهرمانی از خطه شهید پرور شهرستان بافق در جهت حفظ امنیت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن جان و خون پاک خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود.  شهید علی اکبر […]

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت کمال انسان است .امام خمینی(ره )

آفتاب بافق؛

بار دیگر گلی از بوستان ولایت و رزمنده قهرمانی از خطه شهید پرور شهرستان بافق در جهت حفظ امنیت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن جان و خون پاک خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود.

 شهید علی اکبر قنبری زاده همچون برادر شهیدش که در جهت حفظ اسلام و انقلاب در مقابل دژخیمان بعث عراق در سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم در منطقه دهلران دست از هستی خود کشید و جان خود را فدا نمود.

 او نیز که از محیط بانان پر تلاش و سخت کوش بود و مدتی با عشق و علاقه وافر به ائمه اطهار و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بعنوان مدافع حرم با گروه های تکفیری و داعشی خون اشام به مبارزه برخواست و در نهایت با مبارزه با سودا گران مرگ و قاچاقچیان مزدور جان خود را فدا نمود.

 شهادت این شهید سعید را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم (عج) و رهبر عزیز انقلاب و خانواده فداکار و صبور شهیدان قنبری زاده تبریک و تسلیت عرض می نمایم از درگاه ایزد متعال برای ان شهید سعید علو درجات و برای خانواده مکرم شهیدان قنبری زاده صبر و اجر مسئلت می نمایم .

محمدرضا دهقانزاده بافقی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده