رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
  • کد خبر : ۳۸۳۰۳
  • چاپ خبر : فریاد استکبار ستیزی دانش آموزان مدرسه غیر انتفاعی سما + تصاویر
همزمان با 13 آبان:

فریاد استکبار ستیزی دانش آموزان مدرسه غیر انتفاعی سما + تصاویر

به گزارش آفتاب بافق، در مراسم گرامیداشت روز جهانی استکبارستیزی دانش‌آموزان مدرسه غیر انتفاعی سما با حضور در راهپیمایی 13 آبان و در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم  انزجار خود را از سیاست‌های دولت و حاکمیت استکباری آمریکا اعلام کردند. مدیر آموزشگاه سما درباره این حرکت دانش آموزان […]

به گزارش آفتاب بافق، در مراسم گرامیداشت روز جهانی استکبارستیزی دانش‌آموزان مدرسه غیر انتفاعی سما با حضور در راهپیمایی 13 آبان و در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم  انزجار خود را از سیاست‌های دولت و حاکمیت استکباری آمریکا اعلام کردند.

مدیر آموزشگاه سما درباره این حرکت دانش آموزان گفت: در این روز و در سایر مقاطع مختلف دانش آموزان، دانشجویان و روحانیت به همراه مردم از آزادی، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کرده و نقش تاریخی خود را در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از آزادی و استقلال کشور به اثبات رساندند.

وی بیان کرد: به مناسبت این روز برنامه ریزی کردیم با بهره‌گیری از خلاقیت دانش‌آموزان و همکاران خوش فکر، فعالیت‌های متنوعی را با مقتضیات بومی و محلی و به تناسب این روز تدوین و اجرا شود.

این مدیر مسئول درخصوص برنامه‌های پیشنهادی برای روز 13 آبان گفت: مدرسه آرایی و فضاسازی متناسب با سلیقه دانش آموزان،اجرای بازی های بومی و محلی،نقاشی روی صورت،اجرای نمایش عروسکی،برگزاری مسابقات شاد همراه با اهدا جوایز به برندگان بخشی از برنامه‌های امروز بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده