رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر : ۳۸۴۰۴
  • چاپ خبر : گندله در خاورمیانه حرف اول را خواهد زد
رئیس شورای شهر بافق:

گندله در خاورمیانه حرف اول را خواهد زد

رئیس شورای شهر بافق در بازدید از پروژه های سنگ آهن و گندله سه چاهون گفت: امروز به عینه شاهد داشتن گندله ای در خاورمیانه هستیم که حرف اول را در آینده کشور خواهد زد. به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده صبح امروز در پایان بازدید از پروژه های سنگ آهن در جلسه ای […]

رئیس شورای شهر بافق در بازدید از پروژه های سنگ آهن و گندله سه چاهون گفت: امروز به عینه شاهد داشتن گندله ای در خاورمیانه هستیم که حرف اول را در آینده کشور خواهد زد.

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده صبح امروز در پایان بازدید از پروژه های سنگ آهن در جلسه ای که با حضور اعضاء کارگروه شهر و شرکت انجام گرفت،ضمن تشکر  از جناب مهندس شفیع مدیر پروژه و جناب مهندس فلاح مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن که برنامه بازدید از پروژه های سنگ آهن را  فراهم نمودند،با اظهار رضایت از این بازدید گفت: بسیار جای خرسندی است برای هر فردی که وارد یک مجموعه ای شود و از نزدیک شاهد خدمات انجام شده باشد. این خود سبب احساس رضایت و امیدواری به آینده روشن یک شهر و توسعه و رشد روز افزون آن دارد.

وی گفت: یقین دارم تمام تلاش هایی که توسط مدیر محترم شرکت و همکاران این مجموعه در تحقق پروژه ها انجام گرفته،برای تضمین آینده این شهر و رفاه مردم بوده است. خداوند در هر نقطه ای از این کشور نعماتی را برای بهره برداری مردم قرار داده است اما رسیدن به تمام ظرفیت این نعمات به مدیریت حاکم در یک شهربستگی خواهد داشت. شهرستان بافق بحمدلله امروز به تلاش مسئولانش و مدیریت شرکت سنگ آهن توانسته در کشور بخاطر معادن و ذخایر ارزشمند آن که سالیان سال است از این نعمت برخوردار است مطرح شود.

رئیس شورای شهر بافق تصریح کرد: در این چند سال گذشته با همت،تعامل و وحدت خوبی که توسط تمام مسئولان شهرستان انجام گرفته شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون این شهرستان بودیم.بنده بر خود لازم می دانم از طرف شورای شهر بافق از جناب محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت و دست اندرکاران،همچنین حضار محترم این جلسه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

باقی زاده با اشاره به اینکه مردم باید در جریان اقدامات خوب انجام گرفته از سوی مجموعه باشند افزود: الحمدلله کارهای خوبی انجام گرفته جدا از تمام مشکلاتی که حاکم بوده است، و این باید اطلاع رسانی شود،زیرا مردم انتظار دارند تا بدانند امروز مسئولان برای شهر چه اقداماتی انجام داده اند،خوشبختانه در این چند سال اخیر خدمات شایسته ای برای معادن و رشد و توسعه شهر انجام گرفته است که مطمئناً در بحث صنایع جوار معدنی نیز شاهد همت و تلاش مجموعه مدیریت سنگ آهن و معاونین آن خواهیم بود.

وی در بحث پروژه گندله سه چاهون علی رغم مشکلات و نشدنی شدن این امر در تحقق کار،گفت: علی رغم تمام مشکلات حاکم در شرکت به ویژه مشکلات نقدینگی، امروز به عینه شاهد داشتن گندله ای در خاورمیانه هستیم که حرف اول را در آینده کشور خواهد زد. ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت در تحقق چرخه فولاد خواهیم بود.

در پایان رئیس شورای شهر بافق از تلاش و حضور تمامی حاضرین و مسئولان تشکر کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده