رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
  • کد خبر : ۳۸۶۷۰
  • چاپ خبر : مراسم اختتامیه پایان دوره آموزشی تنیس بافق برگزار شد
گزارش تصویری:

مراسم اختتامیه پایان دوره آموزشی تنیس بافق برگزار شد

مراسم اختتامیه پایان دوره آموزش تنیس شهرستان بافق عصر امروز در محل سالن تنیس روی میز آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، مراسم اختتامیه پایان دوره آموزش تنیس شهرستان بافق عصر امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،رئیس هیئت تنیس شهرستان،بازیکنان و خانواده های ایشان در محل سالن تنیس روی میز آهنشهر […]

مراسم اختتامیه پایان دوره آموزش تنیس شهرستان بافق عصر امروز در محل سالن تنیس روی میز آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، مراسم اختتامیه پایان دوره آموزش تنیس شهرستان بافق عصر امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،رئیس هیئت تنیس شهرستان،بازیکنان و خانواده های ایشان در محل سالن تنیس روی میز آهنشهر برگزار شد.

مظفری نژاد رئیس هیئت تنیس شهرستان در ابتدا سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های شریعتی بخاطر هماهنگی های به عمل آمده دربرگزاری این دوره آموزشی،با بیان هدف از تشکیل این مراسم با اعلام عملکرد یک ماهه هیئت تنیس و بیان نقاط ضعف و قوت از سوی حاضرین، گفت: طی تفاهم نامه  فدراسیون تنیس روی میز با چین برای آموزش این ورزش در ایران،خوشبختانه آقایان شریعتی و یزدانی موفق شدند تا تیم تازه ورود به ایران را برای آموزش از استان وارد بافق کنند. جای دارد  از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به پاس تلاش و همکاری ایشان در فراهم سازی امکانات آموزشی برای تیم تنیس بافق تشکر کنم.

وی افزود: در ابتدا برنامه کاری مشخص نبود،اما طی جلسه برگزار شده در یک ماه گذشته توسط مربیان چینی ورئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تصمیم گرفته شد تا برنامه ریزی های لازم برای استفاده حداکثری از مهارت ها و فنون این مربیان برای آموزش بازیکنان انجام گیرد.

مظفری نژاد با بیان این که تنها مشکل موجود برقراری ارتباط با مربیان به دلیل آشنا نبودن به زبان هر دو طرفین بود،گفت: آشنا نبودن به زبان از سوی هر دو طرفین تنها مشکل ما بود که توسط نرم افزارهای مکالمه زبان این کار انجام و برنامه ریزی های لازم برای آموزش بازیکنان انجام گرفت،از آنجا که نحوه آموزش فنون از سوی این مربیان چینی مشخص نبود و با توجه به آشنا نبودن بازیکن ها به زبان،طی دو جلسه متوجه شدیم با تجربه ای که آنان در تسلط بر بیان زبان بدن دارند و نیز استفاده از همین روش آموزشی در سایر کشورها،می توانند مفاهیم فنون را با حرکات دست،نوع راکت زدن و پرتاپ توپ به خوبی به آنان انتقال دهند.

رئیس هیئت تنیس با بیان نظر مربیان چینی درباره استعداد کودکان در تنیس،تصریح کرد: آقای لی با اظهار نظر خود درباره وجود استعداد بسیار عالی در کودکان و آموزش در سنین پایین،ادامه این روند را سبب رشد و ارتقاء آنان در این ورزش دانست.

وی درباره نحوه آموزش بازیکنان توضیح داد:آموزش بازیکنان در دو رده سنی کودکان و بزرگسالان و با متوسط روزانه 5 الی 6 ساعت انجام گرفت، که در طول این یک ماه در مجموع 30 جلسه که شامل 15 جلسه برای بزرگسالان و 15 جلسه برای کودکان برگزار شد.

مظفری نژاد در پایان سخنان خود با احساس رضایت از این دوره برگزار شده از سوی هر دو طرفین افزود: خوشبختانه در این یک ماه توانستیم در بحث تنیس چند گام جلوتر قدم بگذاریم که امیدواریم همین امکانات در سطوح مختلف فراهم شود تا بتوانیم از توانایی های موجود استفاده کنیم.

وی در پایان از مساعدت و همکاری مدیر عامل شرکت سنگ آهن و مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره باشگاه سنگ آهن تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده