رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
  • کد خبر : ۳۸۸۱۰
  • چاپ خبر : مراسم هفتمین روز شهادت “علی اکبر قنبری زاده” برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهادت “علی اکبر قنبری زاده” برگزار شد

همزمان با روز اربعین حسینی مراسم هفتمین روز شهادت محیط بان غیور” علی اکبر قنبری زاده” در مهدیه بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید محیط بان و رزمنده مدافع حرم ” علی اکبر قنبری زاده ” عصر امروز همزمان با اربعین حسینی با حضور مسئولان شهر،سردار فتوحی فرمانده سابق سپاه […]

همزمان با روز اربعین حسینی مراسم هفتمین روز شهادت محیط بان غیور” علی اکبر قنبری زاده” در مهدیه بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید محیط بان و رزمنده مدافع حرم ” علی اکبر قنبری زاده ” عصر امروز همزمان با اربعین حسینی با حضور مسئولان شهر،سردار فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد و جمعی از مردم شهید پرور شهرستان در مهدیه بافق برگزار شد.

در این مراسم سردار فتوحی به بیان موضوع شهیدان و از خود گذشتی آنان در اهدا جان خود برای سرفرازی کشور و گرامیداشت اربعین حسینی، به بررسی ابعاد مختلف واقعه عاشورا و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران ایشان  پرداخت.

وی با عنوان اینکه  نباید اجازه دادن روحیه ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شود،گفت: قنبری زاده تمام لحظات عمرش را به خدمتگزاری به مردم و کشور گذراند،ما نباید اجازه دهیم این روحیه ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شود، اگر کمرنگ نشد و در فضای جامعه پررنگ باقی ماند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. در همین راستا شهدا ابزارند و قاتل اصلی، آمریکای جنایتکار و انگلیس غاصب است، پس تجمع برای شهدا، پیام بصیرت و عملی دارد که به ما بصیرت، نور تفکر و اندیشه می‌دهد و این همان راه و رسم زندگی است و دشمن‌شناسی را به طور عملی به ما نشان می‌دهد.

فتوحی با اشاره به درس های کربلا برای آیندگان افزود: کربلا به ما می گوید اگر جانباز هم باشی اما عترت را رها کنی قاتل امام می شوی، اربعین به ما می گوید تنهایی، اسارت و فداشدن همه یاران و فرزندان نباید اجازه دهد تا ما از دین دست کشیم.

فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد ایستادگی آیت الله شیخ محمدتقی بافقی در برابر رضا خان را از ثمرات نهضت عاشورا و اربعین دانست و گفت: قنبری ها و دیگر شهدا نیز به حضرت ابوالفضل(ع)  پیوند خورده اند.

وی نفوذ به ایران را هدف مشترک آمریکا و صهیونیست دانست و تصریح کرد:از 22 بهمن 57 آمریکا یک میدان در دست نگرفته است. پس چیست که بعضی ها هنوز نگاهشان به آمریکاست با وجود آنکه این شیطان بزرگ اعتراف کرده است از طریق نظامی نمی توانیم کار کنیم،هدف آن ها استفاده از ترفند های گوناگون برای نفوذ به این کشور است.

سردار فتوحی در پایان سخنان خود خطاب به محیط بانان و بافقی های از گفت: همه باید به شهید قنبری زاده و امثال این بزرگوار افتخار کنید،دشمن باید این را بداند که ما انتقام این شهید را خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده