رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر : ۳۹۰۵۹
  • چاپ خبر : افتتاح کتابخانه عمومی” منتظران مهدیه” در روستای مبارکه بافق
گزارش تصویری:

افتتاح کتابخانه عمومی” منتظران مهدیه” در روستای مبارکه بافق

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابخانه عمومی منتظران مهدیه روستای مبارکه بافق افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای توسعه خدمات و ترویج گفتمان کتابخوانی، کتابخانه عمومی منتظران مهدیه روستای مبارکه امروز با حضورفرماندار، رقیه دوست فاطیما مدیر کل کتابخانه های استان،بخشدارمرکزی،شهردار، رئیس شورا شهرستان، اعضای […]

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابخانه عمومی منتظران مهدیه روستای مبارکه بافق افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای توسعه خدمات و ترویج گفتمان کتابخوانی، کتابخانه عمومی

منتظران مهدیه روستای مبارکه امروز با حضورفرماندار، رقیه دوست فاطیما مدیر کل کتابخانه های استان،بخشدارمرکزی،شهردار،

رئیس شورا شهرستان، اعضای شورا و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

در این مراسم زاده رحمانی،فرماندار بافق ضمن اظهار تأسف از حادثه دلخراش زلزله استان کرمانشاه با تسلیت این واقعه جانسوز به زلزله زدگان، از تلاش و تعامل مسئولان در پیگیری و اجرای پروژه های شهر تشکر نمود و گفت: افتتاح کتابخانه منتظران مهدیه با توجه به مسائل و مشکلات مطرح شده ،امری شایسته برای مردم روستای مبارکه بود که انجام گرفت.

بحمدلله همه ادارات و نهادها با حرکت در راستا اهداف چشم اندازشهر تلاش نمودند تا بافق از تک قطبی بیرون آید،باید با برنامه ریزی،تلاش و سرعت عمل بیشتر برای توسعه اهداف شهر گام برداشت.

وی پایین بودن سرانه مطالعه را یکی از مسائل حائز اهمیت شهرعنوان کرد و گفت:متاسفانه دغدغه های فکری و مشکلات زندگی سبب شده تا ما از امر سودمند مطالعه فاصله بگیریم،کتاب غذای روح است و ذهن انسان را از دغدغه های روزمره دور می کند.

در ادامه این مراسم رقیه دوست فاطیما مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از فرماندار محترم برای تلاش و حمایت های همیشگی وی و خیرعزیز اقای فرزین،الهام اقایی مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بافق و خانم شفیعی کتابدارخوب این منطقه که همت زیادی برای راه اندازی این مکان فرهنگی نمودند،تشکر و قدردانی شد.

وی با اظهار امیدواری از حسن نیت انجام گرفته این بزرگواران در ساخت و بهره برداری کتابخانه منتظران مهدیه، گفت: بدون شک کتابخانه منتظران مهدیه برای بچه های خوب مبارکه مکانی خوب و دلپذیر خواهد بود.

در پایان این مراسم از کلیه مسئولان و عزیزانی که در ساخت کتابخانه منتظران مهدیه نقش موثری را ایفا کردند،تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده