رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
  • کد خبر : ۳۹۰۸۲
  • چاپ خبر : جلسه تودیع و معارفه “معاون آموزشی” مدیریت آموزش  و پرورش بافق برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه “معاون آموزشی” مدیریت آموزش  و پرورش بافق برگزار شد

طی حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن تکریم از محمد علی رضایی ،کاظم یاوری  به عنوان معاون آموزشی معارفه شد. به گزارش آفتاب بافق؛ با حضور زارع معاون آموزش متوسطه اداره کل آ پ استان یزد ،  مدیر ، معاونین اداره و مدیران مدارس آموزش و پرورش بافق، جلسه تودیع و […]

طی حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن تکریم از محمد علی رضایی ،کاظم یاوری  به عنوان معاون آموزشی معارفه شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ با حضور زارع معاون آموزش متوسطه اداره کل آ پ استان یزد ،  مدیر ، معاونین اداره و مدیران مدارس آموزش و پرورش بافق، جلسه تودیع و معارفه معاون آموزشی شهرستان بافق  برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تسلیت درگذشت عده ای از هموطنان عزیزدر کرمانشاه ،  گزارش کلی و مبسوطی از وضعیت آموزش و پرورش شهرستان در حوزه های مختلف بیان کرد. وی با تقدیر و تشکر از زحمات محمد علی رضایی ، برای کاظم یاوری آرزوی توفیق کرد.

علی اصغر رنجبر  گفت : امید است که همه تلاش هادر جهت رشد و تعالی آموزش و پرورش انجام گیرد.

محمد علی رضایی نیز گزارشی اجمالی از حضور دوره خدمت  خود در معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بافق  ارائه داد.

رضایی ابراز امیدواری کرد، روند روبه رشد آموزشی شهرستان در زمانهای پیش رو کماکان ادامه داشته باشد.

وی در پایان برای آقای کاظم یاوری  آرزوی موفقیت کرد.

زارع معاون آموزش متوسطه اداره کل آ پ استان یزد در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های آقای رضایی و کلیه فرهنگیان، اظهار داشت: اجرای برنامه ها با همکاری بیش از پیش تمامی همکاران ستادی و آموزشی  میسر خواهد شد.

در پایان مراسم از زحمات و تلاش های رضایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده