رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
  • کد خبر : ۳۹۳۱۱
  • چاپ خبر : با هر گونه ناهنجاری در بافق برخورد قانونی خواهد شد+تصاویر
فرمانده انتظامی بافق:

با هر گونه ناهنجاری در بافق برخورد قانونی خواهد شد+تصاویر

سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی درپی ناهنجاری چند روز گذشته،در جمع معترضین این جریان، اطمینان داد نیروی انتظامی پیگیر موضوع خواهد بود. به گزارش آفتاب بافق،در پی هنجارشکنی چند روز گذشته  توسط برخی از کمپ های گردشگری شهرستان که در روز اربعین حسینی اتفاق افتاد، امروز جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران پس […]

سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی درپی ناهنجاری چند روز گذشته،در جمع معترضین این جریان، اطمینان داد نیروی انتظامی پیگیر موضوع خواهد بود.

به گزارش آفتاب بافق،در پی هنجارشکنی چند روز گذشته  توسط برخی از کمپ های گردشگری شهرستان که در روز اربعین حسینی اتفاق افتاد، امروز جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران پس از اقامه نماز جمعه با تجمع دراعتراض به این جریان،خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

 سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق با حضور در جمع این معترضان با اعلام پیگیری این موضوع، گفت: در روزی که این اتفاق دریکی از کمپ های بافق اتفاق افتاد نیروی انتظامی با حضور خود در محل مربوطه با این موضوع برخورد کرد.

وی افزود: با نشستی مشترک با امام جمعه، فرماندار،مسئولان کمپ های گردشگری و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق این موضوع رسیدگی شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام تعطیلی کمپ ها  تصریح کرد: تمامی کمپ ها در این چند روز شهادت تعطیل می باشد و لیدرها و تورها این ایام در بافق حضور نخواهند داشت،باید این اتفاقات را به قانون سپرد.

وی در پایان سخنان خود اطمینان داد نیروی انتظامی پیگیر موضوع می باشد و با وفاق و همدلی موضوع حل خواهد شد.

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “با هر گونه ناهنجاری در بافق برخورد قانونی خواهد شد+تصاویر”

  • سلام به روح پاك شهدا دل نگران و ناراحت شدم از خبري ك شنيدم و مايه تاسف اما بنظرم نياز به اين كار ها نيست اخه خيلي اتفاقات بدتر از اين ها رو ما توي بافق داريم كه امه بخواهم يكي يكي نام ببرم به اندازه كل سايت خبريتون جاي ميگيره
    التماس تفكر

  • مشکل فسادهایی که بافق رو پر کرده رو حل کنید.. مشکلات خانوادگی.. خیانت ها.. پاتوق ها.. گران فروشی و کم فروشی ها… و و و..

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده