رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
  • کد خبر : ۳۹۳۷۲
  • چاپ خبر : برگزاری یادمان شهید سید علی اکبر حسینی شیطوری
گزارش تصویری:

برگزاری یادمان شهید سید علی اکبر حسینی شیطوری

مراسم یادمان شهید سید علی اکبر حسینی شیطوری در مسجد ابوالفضل(ع) روستای شیطور برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) وشهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم یادمان شهید سید اکبر حسینی شیطوری با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق، حجت الاسلام دهستانی نمایندگی سپاه ناحیه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،خانواده معظم شهدا و […]

مراسم یادمان شهید سید علی اکبر حسینی شیطوری در مسجد ابوالفضل(ع) روستای شیطور برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) وشهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم یادمان شهید سید اکبر حسینی شیطوری با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق، حجت الاسلام دهستانی نمایندگی سپاه ناحیه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،خانواده معظم شهدا و اهالی این روستا در مسجد ابوالفضل شیطوربرگزار شد.

در این مراسم پرفیض حجت الاسلام دهستانی ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید والامقام گفت: ما باید ارزش های معنوی دفاع مقدس را حفظ کنیم تا رشادت های دلاورمردان ایران اسلامی فراموش نشود

وی افزود: زندگی شهدا، چراغ راه بن بست‌های زندگی است و یقیناً وصایا و خاطرات شهدا باید سرلوحه کار و زندگی جوانان قرار گیرد.

دهستانی در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین رویدادهای این ایام را همایش بزرگ اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: در ایران راهپیمایی اربعین از سال ۹۰ آغاز شد و اکنون ۶ سال است که عاشقان و زائران حسینی در این راهپیمایی بزرگ تاریخی شرکت می کنند، طبق آمار اعلام شده امسال ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر ایرانی در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه افزود: شاید زمانی که شمر بر روی سینه امام حسین(ع) نشسته بود،توانسته بود خود را پیروز میدان بداند اما گذر زمان به خوبی حق  را از باطل نمایان می کند.

در ادامه این مراسم سرهنگ صادقی فرمانده  سپاه بافق با آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب،ضمن تسلیت حادثه تلخ و ناگوار استان کرمانشاه ،گفت: کلیه پایگاه های این شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی به این عزیزان می باشند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج یادآور شد: بسیج اهدف بلندی دارد که مهم ترین آن تشکیل حکومت جهانی است که نمونه آن حضوردر راهپیمایی اربعین حسینی با حضور 2 میلیون عاشق تربیت شده مکتب حسینی است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده