رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۸
  • کد خبر : ۴۰۲
  • چاپ خبر : آرزوی برخورداری بافقی ها از نعمت گاز در آستانه تحقق

آرزوی برخورداری بافقی ها از نعمت گاز در آستانه تحقق

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ابراز امیدواری کرد که مردم شهرستان بافق در زمستان امسال از نعمت گاز برخوردار شوند. به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “منوچهر فلاح” در جریان بازدید از فاز دوم طرح گازرسانی به شهر بافق که به همراه فرماندار این شهرستان انجام شد، […]

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ابراز امیدواری کرد که مردم شهرستان بافق در زمستان امسال از نعمت گاز برخوردار شوند.

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “منوچهر فلاح” در جریان بازدید از فاز دوم طرح گازرسانی به شهر بافق که به همراه فرماندار این شهرستان انجام شد، از نزدیک روند پیشرفت کار را پیگیری و از مراحل اجرای طرح شامل ساخت ایستگاه CGS و TBS و ایجاد فاز دوم شبکه داخلی شهر بافق دیدن کرد.

وی با اظهار رضایت از وضعیت پیشرفت این طرح، از توسعه گازرسانی و تکمیل طرح‎‎های ناتمام و همچنین طراحی و تهیه پکیج مربوط به شهر و روستاهای باقیمانده استان به عنوان اولویت کاری این شرکت نام برد.

فلاح ابراز امیدواری کرد: فاز دوم طرح گازرسانی به شهرستان بافق در سریع‏‏ترین زمان ممکن انجام و مردم شهرستان بافق نیز در فصل زمستان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

گفتنی است، در این طرح که با صرف اعتباری برآوردی 86 میلیارد ریال در حال اجرا است، یک ایستگاه تقلیل فشار (CGS) با ظرفیت 200 هزار متر مکعب بر ساعت و دو ایستگاه تقلیل فشار (TBS) با ظرفیت 10 هزار مترمکعب بر ساعت ساخته و راه‎‎اندازی می‎‎شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده