رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
  • کد خبر : ۴۰۵۹
  • چاپ خبر : حضور رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق در جمع ورزشکاران زورخانه شهید رنجبر‎

حضور رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق در جمع ورزشکاران زورخانه شهید رنجبر‎

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی هیات پهلوانی زورخانه ای شهرستان بافق؛ عصر پنج شنبه 93/9/27 آقای عزیزالله عباسیان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای در جمع ورزشکاران و باستانی کاران زورخانه شهید رنجبر حضور یافت. ایشان  حضور جوانان و نوجوانان شهرستان  در زورخانه ها  را فرصت گرانبهایی برای به نمایش گذاردن گوشه ای […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی هیات پهلوانی زورخانه ای شهرستان بافق؛

عصر پنج شنبه 93/9/27 آقای عزیزالله عباسیان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای در جمع ورزشکاران و باستانی کاران زورخانه شهید رنجبر حضور یافت.

ایشان  حضور جوانان و نوجوانان شهرستان  در زورخانه ها  را فرصت گرانبهایی برای به نمایش گذاردن گوشه ای از ظرفیتهای تاریخی،  فرهنگی و هویت ملی و دینی ایران اسلامی بیان فرموده و از جایگاه مرشد در زورخانه به عنوان مهمترین محور مدیریت یاد کرد.

عباسیان بیان فرمود یک مرشدخوب باید نوازنده ای چیره دست، خواننده ای خوب و کاملا آشنا و مسلط به آداب و رسوم زورخانه باشد در ادامه عباسیان ضمن قدردانی از زحمات آقای محمد طاهاا حیدری که مرشدی تنوانمند و الگوئی وصف ناپذیر در ورزش باستانی شهرستان می باشد از تمام جوانان و نوجوانان خواست که این مرشد نوجوان را سرمشق خود قرار داده و با تمام تلاش و جدیت در توسعه ورزش پهلوانی گام و قدم بردارند.

محمد طاها حیدری فرزند مرشد رضا حیدری هم اکنون 14 سال سن دارد از سن 6 سالگی به همراه پدرش وارد زورخانه شد و به خاطر عشق و علاقه شدید به نواختن ضرب زورخانه و داشتن صوت  زیبای  خدادادی به یادگیری این فن نزد پدر پرداخت و ظرف مدت کوتاهی توانست در سردم زورخانه قرار گیرد و برای نوجوانان و حتی بزرگسالان ضرب بنوازد و در مدح مولا علی (ع) مدیحه سرایی کند.

 

SAM_4138 SAM_4151 SAM_4161

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده