رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
  • کد خبر : ۴۶۷۱
  • چاپ خبر : قلب بافق می تپد

قلب بافق می تپد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب بافق؛   امروز شنبه مورخ 1393/10/13 در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق به همت شرکت سنگ آهن چغارت بافق جلسه ای در خصوص ارائه گزارش به مردم و مسؤلین در خصوص پروژه های جوار معدنی از ساعت 15 تا ساعت 17/30 برگزار شد. در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب بافق؛

 

امروز شنبه مورخ 1393/10/13 در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق به همت شرکت سنگ آهن چغارت بافق جلسه ای در خصوص ارائه گزارش به مردم و مسؤلین در خصوص پروژه های جوار معدنی از ساعت 15 تا ساعت 17/30 برگزار شد.

در این جلسه ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله قرآن مجید ابتدا مدیران پروژه فولاد به ارائه گزارش در خصوص روند پیشرفت فولاد بافق (کسری) توضیحاتی را به حاضرین ارائه دادند و به سؤالات حاظرین نیز پاسخ دادند.

در دومین قسمت از برنامه مدیران کارخانه گندله بافق توضیحاتی را در خصوص میزان پیشرفت طرح گندله خدمت فرماندار شهرستان بافق آقای سید مهدی طلایی مقدم و شورای شهر و همچنین مدیر عامل سنگ آهن ارائه نمودند.

در قسمت دیگری از برنامه، مدیران خط آهن و راه آهن صنایع جوار معدنی ضمن حضور در جایگاه نقطه نظرات خود را در خصوص میزان پیشرفت پروژه ریل گذاری و خط آهن پروژه های جوار معدنی ارائه نمودند.

و همین طور مسؤلین اجرایی پروژه فاضلاب شهری شهرستان بافق اطلاعاتی را در مورد میزان پیشرفت پروژه لوله گذاری فاضلاب بافق و اینکه چه میزان از این پروژه باقی مانده است اطلاعاتی را برای حاظرین توضیح دادند.

در پایان جلسه با حضور سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق، مدیر عامل شرکت سنگ آهن، و تعدادی از شورای شهر به سؤالات خبرنگاران و حاضرین جلسه پاسخ داده شد و مقرر گردید جهت اطلاع رسانی مردم و سایر مسؤلین، هر دو ماه یک مرتبه مدیران پروژه های صنایع جوار معدنی  در مکانی که تعیین می گردد، گرد هم آیند و میزان پیشرفت پروژه ها را به مردم اطلاع بدهند. 

 

عکاس: محمد رضا پور فتاحی عکاس آفتاب بافق

 

1 2 3 4 5 6

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده