رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
  • کد خبر : ۴۷۱۲
  • چاپ خبر : نرخ  خدمات لوله کشي گاز در بافق اعلام شد

نرخ خدمات لوله کشي گاز در بافق اعلام شد

به گزارش "آفتاب بافق" به نقل از هفته نامه امین؛     درآستانه گاز کشی منازل بافق ، رئيس اتحاديه تعميرات لوازم خانگی در مصاحبه ای گفت : شرکت های فعال در امر لوله کشي گاز، بايد دارای پروانه کسب لوله کشی گاز و مجوز لازم از سازمان نظام مهندسی باشند. غلامرضاکريميان به چگونگی شناسایی […]

به گزارش "آفتاب بافق"

به نقل از هفته نامه امین؛

 

 

درآستانه گاز کشی منازل بافق ، رئيس اتحاديه تعميرات لوازم خانگی در مصاحبه ای گفت : شرکت های فعال در امر لوله کشي گاز، بايد دارای پروانه کسب لوله کشی گاز و مجوز لازم از سازمان نظام مهندسی باشند.

غلامرضاکريميان به چگونگی شناسایی شرکت های دارای مجوز اشاره کرد و خاطرنشان کرد:  اين واحد ها زير نظر نظام مهندسی فعالیت دارند و دارای مجوز های لازم هستند. در صورت نياز، همشهريان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر اتحاديه تعميرات لوازم خانگی واقع در ابتدای خيابان مسجد جامع – سمت راست – طبقه فوقانی مراجعه و یا با شماره  32427003 و یا 09133526722  تماس بگیرند.

وی نرخ گاز کشی در بافق را با ساير شهرها و مرکز استان حدودا همسان دانست و افزود: قیمت در بافق حداقل 5 درصد از مرکز استان پایین تر می باشد که بايد بگويم به طور کلی نرخ بافق نسبت به ساير شهرهاي استان از نرخ بالاتري برخوردار نيست.

کریمیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفی به مجامع امور صنفی –  اداره صنعت، معدن، تجارت و يا اتحاديه تعميرات لوازم خانگی مراجعه يا تماس بگيرند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر حدود 40واحد دارای مجوز لوله کشی گاز مي باشند و پرونده حدود ده واحد ديگر نيز در دست اقدام است.

وی تاکید کرد : کليه واحد ها موظفند براي مصالح به کار رفته از قبيل لوله، شير آلات، اتصالات، الکترود و حتی حمل مصالح و غيره … فاکتور جداگانه صادر و به مشتری ارائه نمايند .هزينه دستمزد نيز طبق جداول درج شده مي باشد.

 

 

نرخ خدمات لوله کشی گاز در شهرستان بافق

 

هزینه خدمات

شرح خدمات

 

ردیف

55.000

اجرت یک متر لوله کشی گاز خانگی و تجاری برای لوله های سایز یک ، سه چهارم ، و یک دوم اینچ (شامل سوراخ کاری ، رنگ آمیزی ، نوارپیچی ، جوشکاری و … )

 

1

65.000

اجرت یک متر لوله کشی گاز خانگی و تجاری برای لوله های سایز (یک و یک چهارم) و (یک و یک دوم) اینچ  (شامل سوراخ کاری ، رنگ آمیزی ، نوارپیچی ، جوشکاری و … )

 

2

65.000

اجرت یک متر لوله کشی گاز خانگی و تجاری یرای لوله های سایز 2 اینچ(شامل سوراخ کاری ، رنگ آمیزی ، نوارپیچی ، جوشکاری و … )

 

3

480.000

حداکثر اجرت تهیه نقشه دو خط برای همکف

 

4

70.000

بابت هر طبقه اضافی اعم از تحتانی یا فوقانی مازاد بر بند 4

5

 

 

توضیحات:

  1. کلیه واحدهای صنفی موظفند دو برگ فاکتور جداگانه یکی جهت اجرت و دیگری برای مصالح به کار رفته ( از قبیل لوله ، شیرآلات، اتصالات و الکترود ) صادر و به مشتری ارائه نمایند.
  2.   دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوان خارج از مجوز قانونی ممنوع و با متخلف در چارچوب قوانین موضوعه برخورد خواهد شد.

 

 

نرخ خدمات تبدیل انشعاب گازخانگی از یک واحد به دو واحد

 

هزینه خدمات

شرح خدمات

 

ردیف

200.000

بازدید از کار ( هر ملک به هر تعداد واحد)

 

1

170.000

ارائه نقشه اجرایی و هماهنگی با مهندس ناظر ( هر ملک در هر مرحله)

 

2

260.000

بابت تست لوله کار اجراشده ( هر ملک)

 

3

172.000

بابت بازدید از دود کش ها و کلاهک ( هر ملک)

4

 

 

توضیحات: 

  1. در صورت نصب کنتور معمولی جدید و انجام جوشکاری و برشکاری ( تا سقف 30 متر ) مبلغ 830000 ریال به مبالغ فوق اضافه می گردد بدیهی است در صورت افزایش متراژ لوله کشی بیش از 30 متر فقط اجرت لوله کشی طبق نرخنامه از مالکین اخذ می گردد و هزینه 830000 ریال در این قسمت مشمول پرداخت نمی گردد.
  2. هزینه تست لوله گاز فقط مربوط به مواردی است که تست با هوای فشرده 30 پوند انجام می گیرد و برای سایر روشها این هزینه تعلق نمی گیرد.
  3. منظور از ملک انجام عملیات برای کلیه واحدها و طبقات ملک مسکونی بوده و بابت هر طبقه و واحد نباید هزینه جداگانه ای اخذ گردد.

 

 

هزینه خدمات لوله کشی گاز گلخانه ها و موارد مشابه

 

 

هزینه خدمات

شرح خدمات

 

ردیف

64.000

اجرت خدمات لوله کشی گاز با لوله 2 اینچ هر متر

 

1

83.000

اجرت خدمات لوله کشی گاز با لوله 5/2 اینچ هر متر

 

2

100.000

اجرت خدمات لوله کشی گاز با لوله 3 اینچ هر متر

 

3

160.000

اجرت خدمات لوله کشی گاز با لوله 4 اینچ هر متر

4

 

 

  1. کلیه واحدهای صنفی مکلفند برای مصالح به کار رفته ( از قبیل لوله ، شیر آلات، اتصالات و الکترود) فاکتور جداگانه صادر و به مشتری ارائه نمایند.
  2. کارهای زیر 30 متر 25 درصد به اجرت های فوق الذکر اضافه می گردد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده