رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر : ۴۸۸۷
  • چاپ خبر : دیدار اعضای منتخب کانون مداحان بافق با امام جمعه شهرستان

دیدار اعضای منتخب کانون مداحان بافق با امام جمعه شهرستان

به گزارش روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي بافق؛ در این دیدار اعضای جدید منتخب کانون مداحان و شعرای آئینی ومسئولان اداره تبلیغات اسلامی بافق حضور داشتند امام جمعه بافق در اين نشست با اشاره به استعداد هاي غني شهرستان در زمينه مداحي بر ضرورت آموزش و اصولي خواندن مداحان تاكيد كرد. "حجت الاسلام سيد جواد […]

به گزارش روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي بافق؛ در این دیدار اعضای جدید منتخب کانون مداحان و شعرای آئینی ومسئولان اداره تبلیغات اسلامی بافق حضور داشتند

امام جمعه بافق در اين نشست با اشاره به استعداد هاي غني شهرستان در زمينه مداحي بر ضرورت آموزش و اصولي خواندن مداحان تاكيد كرد.

"حجت الاسلام سيد جواد سليماني" خطاب به اعضاي كانون مداحان گفت :سعي كنيد متن نوحه ها را پرمحتوا و برخاسته از شعور معنوي انتخاب كنيد و اثر گذار باشيد.

در ادامه حجت الاسلام علی روحانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک به این افراد به اهم وظایف این کانون اشاره كرد و گفت:یکی از وظایف این کانون نظارت بر عملکرد مداحان و آسیب شناسی این فن می باشد که به اجرای هرچه بهتر این وظایف تاکید می شود.

در پایان نیز هریک از اعضای منتخب کانون مداحان شهرستان به ارائه برنامه های خود برای بالا بردن سطح رشته  مداحی و مداحان شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

DSC02280 DSC02288

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده