رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
  • کد خبر : ۴۸۹۱
  • چاپ خبر : برگزاری اولین همایش آموزشی ارتباطات موثر، جذابیت و خودباوری

برگزاری اولین همایش آموزشی ارتباطات موثر، جذابیت و خودباوری

 به گزارش "آفتاب بافق" به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد؛   این اداره کل در نظر دارد با همکاری کانون انجمن صنفی استان و همچنین مجتمع آموزشی دنیای هنر 2 اقدام به برگزاری همایش یک روزه با عنوان: (ارتباطات موثر،جذابیت وخودباوری) درسالن همایش مرکز اموزش فنی وحرفه […]

 به گزارش "آفتاب بافق"

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد؛

 

این اداره کل در نظر دارد با همکاری کانون انجمن صنفی استان و همچنین مجتمع آموزشی دنیای هنر 2 اقدام به برگزاری همایش یک روزه با عنوان: (ارتباطات موثر،جذابیت وخودباوری) درسالن همایش مرکز اموزش فنی وحرفه ای شماره یک یزد واقع درمیدان یزدبافت نماید.

همایش مذکور روز پنج شنبه مورخ: 93/10/18 با هدف ارتقاء سطح ارتباطات موسسین، مدیران و مربیان بخشهای مختلف آموزشی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای اعم ازدولتی وخصوصی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: شرکت در این همایش برای عموم آزاد بوده وجهت موسسین، مدیران و مربیان شرکت کننده درهمایش فوق تخفیف ویژه اعمال خواهد شد و در پایان نیز به شرکت کنندگان گواهی  شرکت در دوره ازسوی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای اعطا خواهد شد.

علاقه مندان به منظور ثبت نام و شرکت در همایش مذکور می توانند با شماره تلفنهای : 352422951 و 09131591497 تماس حاصل فرمایند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده